384 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

For en i helved skod motor! For en i helved skod motor!

hva faneden er der galt med min motor?
Kan da ikke passe man køber ny bil, og kæmåer 2 dage med at få den i gang, og det bare ikke kan lykkedes. Jeg kender alle de der fucking skruer at skrue på, og har prøvet det en masse.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrhhhh!!!!
nå så den skide motor kører, så sker der ikke en skid andet end at den går ud efter lidt tid, JAMEN hvorfor?????????? Hvorfor kan den ikke køre i tomgang?
Tror jeg har tømt fem tanke nu, og den har bare kun været tændt, givet lidt gas, hvorefter den slukker når jeg slipper fjernbetjeningen!
Jo jeg kan godt få lortet til at køre i tomgang, men så skal den skrues op på 1 million omdrejninger, altså bruge tomgangsskruen til at åbne for luft. Ja så kan det lykkedes, men hvorfor kan den bare ikke køre langsomt?
aaaaaaaaarhh
samtidigt blvier motoren, når den har kørt 30 sekunder, så varm at det ligner vand på en pande med fukl gas! For en i helved man!
HJÆÆÆÆLP!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For en i helved skod motor!
Kommentér på:
For en i helved skod motor!

Annonce