{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

nitro bil dør ud efter halv gas hjælp {{forumTopicSubject}}

hej rcg.

var ude og køre med min nitro bil idag efter lidt stilhed. og den vil ikke ta fuld gas.. den dør efter jeg når over halv gas siger bare booooaaa og så dør den.. men let og starte igen og går fint i tomgang..

skal hsn skries ud eller ind og hvor meget, den står normalt 4 omgange ude fra bunden af..

mvh Ronni


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nitro bil dør ud efter halv gas hjælp
  • #1   19. apr 2008 der sidder en lille skrue der hvor gaspinden sidder fast på kaburatoren prøv at skrue den 0,5mm mod uret og hvis det ikke er nok så prøv at skrue mer i samme retning men husk at skruen er MEGA MEGET følsom så den skal kun kige ha et lille nøk for hver gang

  • #2   19. apr 2008 du skal jo justerer efter behov. Hvis den ikke svarer på gassen (varm motor) og står og stæpper inden den tar fuld gas.. skal den ha mere i low nedel. Hvis den bare står og sprutter, og så tar fulg gas, får den for meget på low nedel.
    det du beskriver er ikke godt. Og jeg vil råde dig til at få den justeret med det samme. Da det skader din motor, hivs det ikke allerede har gjort.
    For det lyder til at det er forlidt den får.. Og det er aldrig godt


  • #3   19. apr 2008 Ind på hsn ..

    Lidt af gangen .. ca 1/8 af gangen .. men vil tro det ender med du smider den ½-1 omgang ind .. lyder nemlig lidt voldsomt


Kommentér på:
nitro bil dør ud efter halv gas hjælp

Annonce