{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

Hjælp - Køb af Nitro Off-roader {{forumTopicSubject}}

Kære RC galleri medlemmer.

Jeg vil hører om I kunne hjælpe (guide) mig igennem de store marked der er for off-roader, som begynder.

Jeg overvejer at købe en nitro monster truck, skal koste ca.2.500 - 3.500,- som RTR. Hvad skal jeg vælge? Er lidt lun på Tornado Pro eller Traxxas T-Max.

På forhånd tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp - Køb af Nitro Off-roader
  • #1   7. jul 2008 Romeo: Den skal bruges til lidt forskelligt, jeg er nybegynder så de store med at give den tæsk, det tror jeg ikke helt, men grus, græs og lidt flyvehop, ja det skal der være plads til smiley

Poul-henning: Hvor gammel er den og har du billeder/video af den?

• #2   7. jul 2008 En savage ville nok vare godt.

http://modelsport.co.uk/?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=25876

Jeg tror du kan købe den som RTR model, men det kan du selv se.

£295.00 er 3000 vil jeg sige, og der få du en af de fedeste biler, der er magen som andbefalder til savage, og den holder, men jeg har ikke selv en så du skal nok spøre dem med en

• #3   7. jul 2008 Hej Theis

Tak for oplysningen, hvad er dine erfaringer med køb fra udlandet samt import afgift?

For jeg var forbi Holte-hobby... og savlede over en Traxxas T-max 2.5 og en Savage som De lige havde fået hjem, Savage modellen var lidt større end T-maxen, plus at den havde en større motor. Men priserne på begge var ret høje, i forhold til de priser jeg ser på modelsport.co.uk.

Savage kostede ca. 4000,- RTR eksl. glødestarter + nitro
    T-max 2.5 ca. 3.700,- RTR eksl. lader + nitro