561 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

hej alle jer med 1/5 1/6 hej alle jer med 1/5 1/6

jeg har en klar ide om hvorfor hpi baja 5b/ss koster mere end fg´s off-road biler

men så kommer jeg til det hvorfor tror i det er sådan???

synes det er intrasant at hører hvad i syntes....
ps. det er ikke for at frem hæve nogen af bilerne eller få dem til at frem stå bedre end den anden

selvom der er en lille krig mellem fg´s off-roader og hpi´s
baja 5b og ss´er

mvh stig
glæder mig til at hører jeres meninger og husk vi er og skal forblive venner i vores hobby så tal pæn og sådan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hej alle jer med 1/5 1/6
  • #1   18. jul 2008 jeg ved ikke men der er mere alu på hpi end fg, men det burde ikke give nogen forskel i pris da det bliver lavet i taiwa (staves) den koster ikke en skid der henne. Den må være mærket der gør prisen højere.

• #2   18. jul 2008 Den der har grisen bestemmer prisen.. Det er da ikke noget du kan regne ud, hvorfor den ene er dyrere end den anden.. Ham der laver bilerne sætter da en pris, så kan du købe eller lade være.. Mange syntes åbenbart HPi´s er bedre, de betaler da gerne lidt mere for den.. hvorfor så sætte prisen ned ?

Karsten

• #3   18. jul 2008 Der er da ikke meget forskel på de to mærker, hvis man kigger på prisen på en køreklar bil, hvis man vel at mærke køber Baja'en det rigtige sted, dvs i England eller USA.

Kommentér på:
hej alle jer med 1/5 1/6

Annonce