278 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

osmax-fp motor osmax-fp motor

hejsa jeg er helt ny i dette forum håber der er nogle der kan hjælpe mig?

jeg har en motor til et fly tror jeg det er der står osmaxfp på den og ved gearkassen står der 2057 og i selve motorblokken står der 25 ved ikke så meget om brændstof drevne motorer men vil gå ud fra de søgninger jeg har lavet på nettet at tallet 25 må stå for motor-størelsen altså 4,07 kubik vil jeg tro ...................

men hvis der nu er nogle der sidder og ved hvilken motor det er jeg snakker om ville jeg blive enormt glad for at få oplyst de korekte kubik og måske hvilken slags brændstof jeg kan bruge til og starte den op med og skal det være med et tændrør eller gløderør for der er ikke nogen tændingsrør til den og bagstykket af udstødningen er forsvundet da det er en gammel motor jeg har fundet i mine gemmer............

da jeg gør mig i rc-både ville jeg prøve og bygge en båd til den hvis den virker ved godt det er lidt underligt men jeg laver også kun extreme underlige rc-projecter heh ........................................og gerne med fart over feltet ......glæder mig til og blive fuldt medlem herinde rc-venner smiley

på forhånd tusinde tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  osmax-fp motor
Kommentér på:
osmax-fp motor

Annonce