497 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

så gider man snart ikke mere så gider man snart ikke mere

jeg har i lang tid prøvet at bestille en tamiya ta05-ifs, UDEN HELD! ! ! Først prøvede jeg på RCmart.com. men hver gang jeg ville bestille én skrev den hele tiden at jeg havde bestilt to selvom at vi prøvede at lave det om:( så det gad jeg ik. så så jeg at den var på tilbud hos modelsport.uk, men den var ikke på lager. de skrev at de regnede med at den kom et måneds tid efter. ca. tre uger efter er den ikke på tilbud mere, men jeg troede at jeg fik den på tilbud, fordi at jeg bestilte den mens den var:) så kom vi til den dag de skulle ha den på lager, men nu stod der bare at den ikke er på lager: / så prøvede vi at ringe til dem, og fik at vide at de først fik den to måneder efter, og at jeg ikke kunne få den på tilbud alligevel:( så det gad jeg heller ik. så prøvede vi ebay.de og bestilte den, lidt efter vi havde overført pængne, som kostede 40 kr. at gøre. fik vi dem retur, men nu manglede der bare 33,14 kr. ud over dem det kostede at flytte pængene. men det ved vi ikke endu om det er min bank eller dem jeg besilte den ved:( så gider man snart ikke blive ved med at prøve!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så gider man snart ikke mere
Kommentér på:
så gider man snart ikke mere

Annonce