635 visninger
|
Oprettet:
hvad synes i??? {{forumTopicSubject}}
har ca 3500 kr og bruge på nyt rc.. skal jeg købe ezrun 9t og nyt karros og lyssæt og en masse alu til min TT-01? eller skal jeg købe mig en helt ny bil?
maj 2008
Følger: 13 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Emner: 78 Svar: 762
Er man typen der godt kan li gejl som det primære, så er det jo fint at skyde penge efter alu på en TT-01. Så længe du ikke regner med bilen går hen og bliver væsentlig bedre af det. Så ønsker du at få en bil der kommer til at køre væsentlig bedre, burde du måske kigge dig om efter en anden bil.
Startede selv med en TT-01D og brugte rigtig mange penge på alu. Men efter lidt tid, sad jeg lidt med en skidt smag i munden, da jeg lige så godt kunne have købt en bedre bil, og endda ha sparet penge på det.
Men vej det op hvad du vil. Vil du bare ha en bil man kan få meget gejl til, så hold dig til TT-01´eren. Men vil du have noget der kører bedre, så snup noget andet. For 3500,- ville jeg mene du ville kunne få noget rigtig fint og samtidig have penge til motor/ESC.
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 3 Emner: 4 Svar: 23
maj 2008
Så evt. en karosse efter egen smag. Så er du der. Og så er der en masse penge til overs til andre ting eller biler. :o)
okt 2008
maj 2008
Eneste problem jeg egentlig har oplevet med standard trækakslerne, det er at "kødbenene" kan hoppe ud, hvis man rammer ind i noget, rigtigt hårdt. Men ellers ikke. Og SÅ vildt er EZrun 9T nu heller ikke. Det er hurtigt. Men ikke noget der umiddelbart trækker bilen fra hinanden.
De upgrades du har nu, lyder fint. Vent med at skifte til HVIS du måske får problemer med det nuværende. Ellers vil jeg mene det bare er pengene ud af vinduet. Det er i hvertfald min bitre erfaring. Men kan da godt forstå det er fristende at smide noget nyt i. :o)
okt 2008
maj 2008
Men man skal ikke altid kimse af plastik. Det har nogle fordele. Og lige netop trækakslerne, dem ville jeg ikke rigtig gøre noget ved, med mindre de var helt slidt op af en eller anden grund.
Men jeg vil mene du har det vigtigste på plads. Så syntes du skal prøve at smide EZrun 9T i. Og så vente med at skifte det der eventuelt går i stykker. Heldigvis er der super nemt at få dele til TT-01.
jul 2008
Følger: 73 Følgere: 67 RC-enheder: 4 Emner: 13 Svar: 75
Tjek min TF5 Brushless i min profil, der er for præcis 3200 i den bil ! Og det er både en bil man kan bruge til banerace og samtidigt kører lidt LIR på gaden !
Dog vil jeg råde dig til at snuppe en ny servo med fordi std. servo'en er ikke så god og hurtig og holder ikke til så meget !!
Hilsen Rasmus N.
jul 2008
Følger: 73 Følgere: 67 RC-enheder: 4 Emner: 13 Svar: 75
Hilsen Rasmus N.
okt 2008
feb 2007
Følger: 12 Følgere: 11 RC-enheder: 3 Emner: 17 Svar: 689
ej.. gør hvad du selv tror du får mest ud af...
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 13 RC-enheder: 1 Emner: 10 Svar: 93
når det er så koldt, er det skrøbeligt. skifter du til alu og kører galt, er det måske ikke det i alu., men måske noget meget dyrere længere inde i bilen. den skal jo "give efter" et sted.
når det bliver varmere i vejret, holder plastik fint.
bare min erfaring
sep 2007
Følger: 19 Følgere: 18 RC-enheder: 4 Emner: 33 Svar: 1.667
Var jeg dig havde jeg fundet mig en brugt high end touringcar, de er også fantastiske til drift, og kan holde til langt kraftigere motorer end tt-01, og så er der stort set kun bærearme tilbage i plastik. Samtidigt er de langt mere "smooth" i drivlinen, og så kan alt indstilles.
hvad synes i???