356 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Starterbox - Ansmann Starterbox - Ansmann

Har for nogle mdr. siden købt en Ansmann Racing starterbox - men har først taget den i brug igår, eller det vil sige at den skulle ha´ været taget i brug igår, for lortet kan ikke engang starte mine biler alle bilerne er 1:10 og har en Fazer - én FW-06 og en Atomic Warhead, og den kan bare ikke starte nogen af dem ? først troede jeg at det bare var mine batterier der var for sløve, tilkoblede så starterboxen til mit bil-batteri - og stadigvæk samme resultat - lortet kan bare ikke starte mine biler lige meget hvad, og NEJ mine biler fejler ikke noget eller stramme nogen steder, alle mine biler starter allerede ved 1-3 gang jeg hiver i trækstarteren!!!

Hvad kan der være galt ? er det bare en lorte starterbox eller hva´ ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Starterbox - Ansmann
  • #1   16. apr 2009 hvad sker der? ud over den ikke starter din bil..??

køre den motoren rundt? brænder den gummiet af på svinghjulet? kramer den over i remmen? stopper det hele bare når du sætter bilen på?

måske en beskrivelse af hvad der sker ville hjælpe... for kunne godt forstille mig det er en bruger fejl...

• #2   16. apr 2009 Det hele kører i starterboxen som det skal, men der er simpelthen ikke kraft nok til at den kan starte nogle motorer overhovedet... og det undre mig en del, da den skulle kunne starte 1:10 og 1:8 både on - og offroad biler - men den er jo så sløv at den ikke engang kunne kickstarte en dildo hvis man kunne starte sådan en med en starterbox - haha....

• #3   16. apr 2009 hmm

nu ved jeg ikke om du har prøvet det før... men hvis man holder bilen alt for hårdt ned så kan man uden problemer stoppe alle motore... prøv evt lidt blidere smiley

men ellers prøv og se om du kan stoppe hjulet med en finger..

• #4   16. apr 2009 Som du selv siger og som jeg ikke lige har fået skrevet så kan jeg stoppe hjulet i starterboxen med én finger.... Og jeg får vel max power ud af dyret hvis det er tilkoblet mit bil-batteri ?

• #5   16. apr 2009 nej det gør du faktisk ikke... det er kun 12V hvorimod med 2 batterier er du på 14,4V men det skulle da ikke gøre den store forskel..

Kommentér på:
Starterbox - Ansmann

Annonce