407 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

begynder helikopter go dårlig ??? begynder helikopter go dårlig ???

hej rc galleri jeg hva på en auktion og kom til at købe en dragonfly heli... sjovt lille legetøj men den flyver af h til...
men er vil da prøve en anden heli og har kikket lidt på den i linket
(link fjernet)

hva kan i sige om den...
det jeg kan lide ved den er selvf udsenet og at den kan svæve/stå stille i luften ser godt ud syntes jeg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  begynder helikopter go dårlig ???
  • #1   4. jun 2009 og hvis i har link til andre fine helikopter der er i samme pris klasse alså de 1000 1500kr og kan stå stille i luften så modtager jeg meget gerne dem

• #2   4. jun 2009 taker dion a den kikker jeg lige lidt på andre der har andre ider

• #3   4. jun 2009 dion kikket lidt på den du linket til der står der er simulator kabel med...???
    sikkert dumt spørgsmål men aner ikke hvad det skal bruges til....
    såå hva bruger man lige det til

• #4   4. jun 2009 Har selv fornyligt fået en LamaV4 er helt nybegynder inden for heli men leget lidt med noget simulator (købte en i forvejen til 95kr ved hobbyfly.com) Lama V4 er desuden meget billig i stumper så klart den jeg vil anbefale... den er rimelig nem at flyve med og hurtig levering fra rcfun :o)

• #5   4. jun 2009 Brian en simulator er et flyve program (medfølger på cd-rom virker ikke på windows vista kun windows xp) til pc så stikket går fra din usb på din pc til et stik bag i din fjernbetjening :o) ganske sjovt men vil selv personligt indvestere i enten Phoenix eller realflight 4,5 simulator da det virker meget mere oprigtigt desværre er prisen også ret peberet på de 2 sidst nævnte simulatorer programmer :o/

Men som nybegynder (som mig selv) finder jeg det ok at bruge det simulator program der medfølger.. Tro mig det er nemlig ikke så nemt at flyve heli som man umidelbart tror... har nok 5000 crash på samvittigheden(hvis det kan gøre det) så øvelse gør mester og jeg har brugt ca 3.mdr inden jeg købte min bette heli blot med at træne på min pc det er jo langt billigere at crash på ens pc :o)
    Mvh Henrik

• #6   4. jun 2009 nåe okay på den måde.... smart ja så smadrer man den jo ikke med det samme i opstarts facen... forhåbentlig....

takker for svaret henrik

• #7   4. jun 2009 så er dne bestilt den i mit link så må vi se hva den kan

• #8   4. jun 2009 en apache (staves) med lipo

• #9   5. jun 2009 den i dit link brian. den flyver meget godt. de har deni RCcentret og der fløj jeg med den.. den kan også sagtens flyve ude

• #10   8. jun 2009 okay anders jamen glæder mig også til den kommer bestilte den for 4 dage siden nu så den må da snart dukke op her....

Kommentér på:
begynder helikopter go dårlig ???

Annonce