Begynder helikopter Begynder helikopter
Heej.. Overvejer om jeg skal anskaffe mig en helikopter til lidt indedørs hygge.
Jeg har før haft en slatten 2 kanals helikopter, men den var der sq ikke meget go i !
Hvis jeg skal ud og have fat i en, så tror jeg at valget falder på en 4 kanals..
men har lige et par spørgsmål..
Hvad er forskællen på dual rotor, og single rotor (Udover at en dual har 2 rotore og en single har 1)? hvad er mest stabil at flyve med som nybegynder?
Har kigget lidt på en Lama V4, da jeg har kunne læse mig frem til at det er en udemærket begynder heli, og så er prisen jo også fornuftig
Men er det noget der holder?
Og kan se at batteriet kun er på 800mAh, er det muligt at opgradere til et større, fx 2500mAh eller? så man får lidt mere flyvetid end 10 min?
Har måske nogle flere spørgsmål. men dem skriver jeg bare længere nede i tråden når jeg lige kommer i tanke om dem...
maj 2007
Følger: 92 Følgere: 91 RC-enheder: 15 Emner: 145 Svar: 1.693
nov 2008
Følger: 34 Følgere: 33 RC-enheder: 8 Emner: 27 Svar: 1.851
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 4 RC-enheder: 1 Emner: 12 Svar: 93
Tror sq jeg prøver at invistere i en lama v4
så må vi se hvor godt det går
Det kunne jo ske at man går hen og bliver helt bidt af det
jul 2009
Følger: 13 Følgere: 13 RC-enheder: 8 Emner: 31 Svar: 453
Jeg tror bare sådan en Lama bliver hurtig kedelig .. jeg ved det ikke.
Jeg har haft kig på sådan en Big lama (så kan man også flyve ude)
nov 2008
Følger: 34 Følgere: 33 RC-enheder: 8 Emner: 27 Svar: 1.851
maj 2007
Følger: 63 Følgere: 63 RC-enheder: 7 Emner: 39 Svar: 295
Jeg har lige bestilt en da jeg har hørt så meget godt om den!
Nissen
mar 2010
Følger: 14 Følgere: 21 RC-enheder: 7 Emner: 14 Svar: 403
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 4 RC-enheder: 1 Emner: 12 Svar: 93
Ved slet ikke om det heli flyvning er noget for mig, så vil ikke gå ud og invistere i en stor fed helikopter til at starte med.. Det kommer måske senere
En lama har jeg kun hørt godt om som en begynder heli, og prisen er også helt fornuftig syntes jeg..
-K.Nissen -
Har du et link til de modeller du nævner? vil gerne lige se på det...
maj 2007
Følger: 63 Følgere: 63 RC-enheder: 7 Emner: 39 Svar: 295
Den er heller ikke dyr
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 29
Tro mig, det eneste fornuftige begyndervalg er en mCX, eller en mSR. Jeg ville ønske at jeg havde lært på en af disse. For det første, disse E-Flite helier holder til MONSTER meget tæsk... For det andet vejer de næsten intet, dvs. du laver ikke huller i lædersofaen/ guitaren, ridser i fladskærmen etc. De er ultra stabile, selv mSR er stabil, der er masser af dele til den over alt i landet (du sparer porto + tid).
At mCX ikke er voldsom hurtig betyder intet, da den er rigelig hurtig til at flyve i stuen, under bordet, mellem stolbenene, lande på en talerken (eller underkop), Bemærk, mCX har fået en lidt opdateret version, dvs. de "gamle" mCX-er sælges forholdsvis billigt. El-flight har den nye mCX2 til 775 med sender. Køb en røvfuld af disse til næsten ingen penge: http://hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10980
gl
Begynder helikopter