Opstart med airbrush Opstart med airbrush
Hejsa
Jeg er helt nybegynder hvad angår airbrush, har haft en fra Güde som jeg blev noget så træt af da den kørte i 2min og gik så i stå ihen fordi den blev varm hele tiden, jeg kan ikke huske hvad pistol der var med men det var en der fulgte med i et startkit.
Nu vil jeg så prøve igen, helt fra bunden af, med samråd sammen med en kendt skiltemaler, som ved hvad han snakker om, efter en del googlen på nettet efter historie og så videre fandt jeg frem til at jeg skal starte med en rimelig god kompressor, da den skal stå indendørs skal den ikke larme alverden, så valget faldt på den billigste fra customcolors, kun kompresor, dertil har jeg så købt en single aktion pistol, da mine fingre ikke vil som jeg vil tør jeg ikke starte med en dobbelt aktion, der vil blive lagt billeder ind efterhånden som jeg lærer at male som en slags guide for dem der ikke rigtig tør gå igang
jul 2007
Følger: 39 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 34 Svar: 1.080
Det ville sku være dejligt at se flere af den slags her på RCG.
Held og lykke med det Preben!
maj 2005
Følger: 134 Følgere: 128 RC-enheder: 21 Emner: 277 Svar: 1.565
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 1 Emner: 13 Svar: 61
maj 2005
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 18 RC-enheder: 24 Emner: 12 Svar: 267
dec 2006
Følger: 64 Følgere: 62 RC-enheder: 1 Emner: 79 Svar: 457
kig evt. paa capper.dk det ham jeg gaar sammen med !!
han har bla. malet den bobbel som blev nummer 2 ved dfb 09
og den orange supra som ogsaa var paa dhb !!
sep 2008
Følger: 21 Følgere: 20 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 55
Dobbelt action er ikke meget sværere at bruge det kræver dog noget tilvæning men single action er dejligt bruger selv begge dele men er heller ikke proff jo
og vil give dig ret i en god kompresser er vigtig men mange herinde vil ikke gi penge for en kun til at male med når de har en i værkstedet i forvejen det er nok der fejlen begynder tit har selv lavet den fejl som jeg kan hører du også har prøvet men ser frem til at se hvad du kan få tryllet frem pøj pøj med det
maj 2005
Opstart med airbrush