612 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

hjælp til genesis gearkasse hjælp til genesis gearkasse

ja har e problem med min nyerhvervede cen genesis....når man har kørt lidt med den, begynder den at falde ud i gearet....den kan komme kørende i 2 gear, og pludselig går den bare i "frigear" og efter et stykke tid hopper den så i gear igen, hvad kan der være galt...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til genesis gearkasse
  • #1   11. jul 2009 Det er en CEN det er hva der er galt desværre... Jeg kender stort set ingen som har haft CEN biler som har kørt uden problemer, Der har altid været en eller flere ting nogle små andre store.

Men nok om det, at jeg ikke ved hvordan de er bygget op kan nok ikke komme som en overraskelse. Men er der noget servo som styre evt. frigear og frem/bakgear hva den nu har? Så kunne det være at der er en art pal som ska aktivere gearet hvis servoen ikke skubber den langt nok ind i gearkassen kan der være en form for slug/slør som får den til at hoppe til og fra.

Men der er flere herinde som har CEN Genesis måske du skulle spørge dem om de kender til problemet og har en løsning til dig eller du kan tage hen til en af dem og få direkte hjælp med fingerne direkte nede i gearkassen så at sige...

Her er en liste over dem som har Genesis
    http://www.rcgalleri.dk/html/gal_alle.asp?formsort=m%E6rke%2C+model%2C+%E5rgang+ASC&formYearFrom=&formYearTo=&brand=&formsearch=Genesis&GroupID=

Håber der er lidt hjælp at hente.

Kommentér på:
hjælp til genesis gearkasse

Annonce