{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Savage X4.6 {{forumTopicSubject}}

Har lige købt mig en Savage X4.6 som jeg går og venter på at få hjem med posten smiley

Det blir min første "rigtige" Rc og glæder mig som et lille barn haha

Men det jeg ville høre om, synes sku snart jeg har google´t meget rundt osv osv. men det med at finde alu opgrades ordenlige kæmpe hjul og det går sådan rent ud sagt som lort på lort,

så ville høre om der var nogle flinke RC gutter herinde som har nogle kanone link til troværdige hjemme sider osv.

også ville jeg høre om evt. ting fra savage 3.5 passer over såsom hjul eller lign.

håber det nogle der gider sætte 5 min af til en newbie smiley

Mvh Raun//

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Savage X4.6
  • #1   18. aug 2009 Hey.

Rccentret.dk har stortset alt til den bil. Og ja nogle af delene kan du sagtens sætte over på(:

• #2   18. aug 2009 Det var lige sådan et sted jeg søgte smiley mere skulle der ikk mere til jo næsten hehe

• #3   18. aug 2009 Mange af stumperne fra en Savage 3.5 kan også sættes på din Xer, men det vil oftest være en nedgradering, da det er en del ældre model.

Spar pengene til alu stumper indtil std. stumperne går i stykker, det er ikke alle alu dele der gør andet end at lave din enhed tungere.

• #4   18. aug 2009 Har lige købt denne her udstødning (link fjernet) til min Nitrostar K4,6 (næsten samme motor som på din 4,6) så den burde også passe på din ! venter også bare på posten kommer.... arh hvor jeg glæder mig til at se hvad der så sker, og så med de nye buggyhjul på også....konverteret fra monstertruck til buggy-truck eller.... billeder kan ses senere på profil!

• #5   18. aug 2009 tillykke med den, det er en rigtig god bil.
    Her er det MEGET billiger, og udvalget er større.
    (link fjernet)
    mvh Rune

• #6   18. aug 2009 Et par gode upgrades er en 6v humppack til modtageren og evt. en stærkere styreservo.

• #7   19. aug 2009 flm er super nice med deres "abuse-exchange" dvs ødelæg en ting og de bytter mod et ´mindre beløb og alu flytter bedre varmen væk fra lejer og motor så det her er pt min indkøbsseddel smiley
    fast lane machine:
    diff-huse
    shock-towers
    hybrid gearhuse
    motormount + motor plate
    tvp-sider "bash-tvp"
    17-23 hex + hjul

• #8   19. aug 2009 Jeg har lige købt en masse dele til min savage XL fra rcplanet.com . De har simpelthen alt du kan finde på.. Det er amerikansk så du skal regne med noget told og skatte sjov... Men det kan sagtens betale sig. Regn med ca 3 uger før du har dine varer.

• #9   19. sep 2009 Jeg siger tusinde tak for alt den hjælp smiley det fanme lækkert med noget seriøsitet når man kommer fra BG og Baboom så det her noget federe smiley

Tusinde tak for det hele smiley det hele skal selvfølgelig tjekkes igennem og så må jeg vidst frem med den store kræmmer pung smiley

Mvh Nichlas

Kommentér på:
Savage X4.6

Annonce