{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

Hjælp til samling af kobling! {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg behov for mere hjælp hehe denne gang med min kobling smiley er jo ny så hellere spørge en gang for meget end for lidt

her er problematikken:

det er bare når jeg samler koblingen så er det lige somom at jeg kun kan presse koblingsskoene halvt på ellers er der ligesom mellemrum mellem koblingsskoene og diameteren blir for stor til koblingsklokken men trækker jeg så koblingsskoene halvt ud så de hænger lige på kanten faktisk hehe så kan jeg få koblingsklokken på men når jeg så strammer til udviger de sig og den begynder at køre trægt?

håber der er nogen der kan gi nogle digitale fifs til koblingssamling !

Mvh Raun//

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til samling af kobling!
  • #1   20. sep 2009 Hej
    Lidt svært at forstå - et billede måske ?
    Men det er rimelig vigtigt at den møtrik du har på krumtappen, har slidsen til koblingsfjedrene nøjagtigt på det rigtige sted ( som regel midt på koblingsskoen ) - ellers går det skævt.
    Med venlig hilsen
    Niels Vangsøe

• #2   20. sep 2009 der er intet problem med at få møtrik osv. på og det er bare at selve koblings skoene ikk kan sidde helt ind til den "plade" de skal sidde presset op mod for så gir de sig og der blir afstand mellem samlingerne på koblingsskoene men rykker jeg dem ca. 2-3mm ud så der er lidt luft mellem koblingssko og plade bagved laver de intet mellemrum og koblingsklokken går fint hen over, når jeg så begynder at stramme udviger koblingsskoene sig inde i klokken og det hele begynder at gå trægt?

• #3   21. sep 2009 Hej
    Den "plade" du skriver - mener du her svinghjulet ??
    Jeg går ud fra det er en 3 sko kobling, hvor koblingsskoene sidder ned over en stål pin ?
    Kan du ikke komme til at maile eller linke til et billede ?
    Mvh
    Niels

Kommentér på:
Hjælp til samling af kobling!

Annonce