{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RC fly?
  • #1   11. okt 2009 Det her er en rigtig god model hvis det skal være el.
    http://hobbyfly.com/flymodeller-47/rtf-kompletsaet-begynder-215/hawksky-ii-rtf-boersteloes-version-3308.html
    Har selv haft en næsten en magen til.
    Den er lavet af et materiale der hedder EPP. Det er meget holdbart og kan holde til nogle tæsk.
    Det ikke blæse for meget når man skal flyve med sådan en her.

Du kan også bare flyve på en fodboldbane med den her. Det kan du ikke med en nitro. Der skal du først melde dig ind i en klub. Men hvis det ikke er noget problem, så er tror jeg også nitro fly er federe at flyve med.

Men de koster også meget mere end el.

Mvh. Jonas

• #2   11. okt 2009 Rigtig god begynder fly Jonas har fundet der. Jeg har været med til og købe det hjem til et par nybegyndere som har været rigtigt glade for dem..

MEN du må absolut ikke flyve på en fodboldbane medmindre du overholder regler og diverse om flyvning med RC fly, det kan dog osse ladet sig gøre, men langt fra på alle fodboldbaner..

Jeg flyver i al slags vejr, jeg har fly til enhver lejlighed som jeg siger... stormer det feks, jamen så smider man een vinge eller lign ud fra en skrænt og svæver der, det er rigtigt sjovt, og ellers så flyver vi med brændstof selv om det blæser lidt, det kan nemt lade sig gøre

Karsten

Kommentér på:
RC fly?

Annonce