{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xray Factory kit 05 VS. Tamiya 415 MS
  • #1   15. mar 2005 Tamiya 415 ms !

• #2   15. mar 2005 Jeg vil gerne have en Begrundelse.... smiley For det er svært at gå efter hvis man bare skriver Tamiya 415 MS... smiley

• #3   15. mar 2005 Tjah, den nye x-ray skulle jo nærmest være en kopi af Tamiyas 415, så der må jo bestemt være nogle der synes at det er en nærmest perfekt bil, (inkl mig selv), men hvis delene til den nye x-ray er lige så billige som til de tidligere modeller er det jo et plus der tæller til fordel for x-rayen.. Jeg har ikke haft problemer med kvaliteten af bilerne hos nogle af mærkerne, men hælder dog stadig mest til 415...
    Mvh. Michael

• #4   15. mar 2005 Ja.... Per Det er også en af grundene til at jeg vil have Xray'en... smiley Men alligevel kunne jeg godt tænke mig Tamiyaen.... Selvom der er et eller andet der siger mig at Xray er bedst.. smiley

Mhv. Rasmus Damgaard

• #5   15. mar 2005 de er rimlig syge bægge biler jeg vil nok vælge tamiyaen forde jeg alle rade har en tamiya og så syntes jeg den ser mega fed ud med det der blå alu de har proppet på den så der for vil jeg vælge tamiyaen hehe

• #6   15. mar 2005 Jeg ville tage Xray´en. Men nu har jeg jo selvfølgelig også en god grund til det. Syntes bare det er for ringe at man køber en bil til flere tusind kroner, og så skal man tape batteriet fast. Jeg tror at holdbarheden på de to biler en meget ens. Har ladet mig fortælle at man ret tit skal lave diff. på en tamiya hvis man vil have fuld udnyttelse af den.

Carsten

• #7   15. mar 2005 Tak Carsten... smiley

Ses nok en dag... smiley Igen....... HEHE

Jeg sad jo bag ved dig i tølløse.. Hvis du kan huske mig.. ?

• #8   15. mar 2005 Det kan jeg sagtens, Jeg rodede jo selv lidt med den lille m18. Hvis jeg var dig ville jeg vælge xray´en. Man køber en Tamiya og forbedre den 10%, så har men en xray.

Carsten

• #9   15. mar 2005 smiley Ja Xray er en god bil.. Men alligevel er der et eller andet der siger mig at Tamiya er mig... smiley

Men det er jo et spring fra Xray til Tamiya... smiley

Jeg kigger på det.. smiley Egentlig synes jeg ikke at Tamiya er så meget dyrer end Xray... `? Eller er det bare mig.. smiley

• #10   16. mar 2005 NEj per... Ved det godt er ikke helt dum... smiley

Men kunne godt tænke mig at skifte til Tamiya. og så fordi at jeg kan få den ca.700 Kr billigere end normal pris på 3500 KR.. smiley og så er den altså ikke så dyr alligevel i reservedele... smiley

Det er svært men tror at jeg har besluttet mig.. smiley ses vi imorgen...?

Kommentér på:
Xray Factory kit 05 VS. Tamiya 415 MS

Annonce