Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HB cyclone hvilken
  • #1   16. dec 2009 Halløj

Den passer de fleste dele med de andre versioner af deres Touring Car, såsom Cyclone TC (den nyeste version), Cyclone (ofte kaldet black version, og som er den første version af bilen), Cyclone WCE, og så videre. Cyclone S er plastik versionen, men mange af delene er de samme alligevel - eller er plastikversioner af aludelene, og derfor passer sammen.

Cyclone 12 er deres 1/12 bil, og passer derfor ikke, ligesom D4'eren der er en buggy heller ikke passer dele med dem.

Jeg har selv en Black version og en Cyclone S, som jeg har mixet sammen, ligesom der er købt dele fra de andre versioner, som også bare passer sammen. Se evt. min bil i min profil - den kører med S dif foran, S bærerarme og Moore Speed (tror jeg nok) bag diff og trækaksler. Et herligt mix smiley

Hilsner
    Peter

• #2   16. dec 2009 Kiggede lige på mine biler i min profil, og jeg har ikke opdateret dem lidt tid kan jeg se. Så man kan altså ikke helt se at min bil (som den ser ud i dag), er en blanding af flere versioner af Cyclonen. Sorry!

Hilsen
    Peter

• #3   16. dec 2009 min er en WCE så der burde alle delene fra tc, og s altså passe på ????

• #4   16. dec 2009 Ja præsis

• #5   16. dec 2009 super, takker for hjælpen

Kommentér på:
HB cyclone hvilken

Annonce