mangler oversættelse af engelsk {{forumTopicSubject}}
Jeg er i tvivl ang. hvad et par ting i min manual, til min xerun 150a esc betyder.
I skemaet til et programmre efter, står der følgene.
1. Running mode : Den har jeg styr på.
2. Drag brake force ; Er det motor brems ?
3. Cut off Lipo : Den har jeg sagt til 3.2 volt
4. Start mode (punch) : Er den hvor aggarsivt den skal starte ?
5. Max brake force : Hvor hårdt den skal bremse.
6. Max reverse force : Hvor hurtigt den skal kan bakke.
7. Intial brake force : ?
(=drage brake force)
8. Neutral range : ?
9. Timing : Timming af sensor motor.
10. overheat protecion : beskyttelse mod for varm esc.
11. Motor rotation : Motor retning.
12. Lipo cells : antal lipo celler.
Jeg er i tvivl om dem jeg har sat ? ved, og er der eller nogen der er forkert, så skriv det gerne.
Den er monteret på en savage flux, så er der nogen der har nogle gode råd ang, hvordan den skal indstilles, til henholdsvis 2 x 2 s og 2 x 3s så skriv gerne.
jeg ved godt at man gør sine egne erferinger.
mar 2007
Følger: 63 Følgere: 59 RC-enheder: 4 Emner: 142 Svar: 884
nov 2004
Følger: 5 Følgere: 24 Emner: 142 Svar: 265
mar 2007
Følger: 63 Følgere: 59 RC-enheder: 4 Emner: 142 Svar: 884
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.751
7. Intial brake force : Den bremsestyrke den skal starte med, når du bremser
(=drage brake force) siger egentlig lidt sig selv, hvis du bruger drag brake, bremser den allerede når du slipper speederen, indstiller di "initial brake force" til 0, vil den svare til det "drag brake force" står til.
8. Neutral range : Det er hvor langt "speederen" på senderen skal bevæges før bilen reagere.
nov 2004
Det er hurtigere at spørge, da det ikke er meget ved, at teste det ude i sneen. Den skulle nødig brænde af, når jeg endelig har fået den ud og køre.
apr 2007
Drag brake er ik noget jeg bruger, men prøv det, det er den eneste måde at finde ud af om DU kan bruge det
Brems og bak har jeg altid på maks... igen, jeg vil selv styre hvor vildt det skal foregå.
Timing - ta den for sjovs skyld på 0, er bilen vild nok har den et mindre strømforbrug, og motoren er køligere, du kan altid justere den op igen.
Jeg tror der er lidt delte meninger om den skal have lov til selv at registrere antal celler. Hvis den står på automatisk bipper den det antal gange som den har registreret lipo celler. Men nogle vil selv bestemme for at være sikker på den ik laver fejl.
Lige umidelbart hvad jeg kan komme på, herlig ESC i øvrigt :o)
nov 2004
jul 2007
Følger: 39 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 34 Svar: 1.080
Det kan du bruge hvis du kører fx. speedrun.
Det går ind og bremser bilen når du slipper gassen. Så simpelt er det
apr 2007
Alle EZrun bil esc'ere kan justere timing, selvom ingen af dem kan tage et sensor kabel.
Uden at være ekspert på lige netop det område, vil jeg tro at det er frekvensgangen den ændre, for således at ændre tidspunktet den magnetisere i forhold til rotorens position.
mangler oversættelse af engelsk