243 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

martin b
martin b
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12

NY Traxxas Revo til 2600! NY Traxxas Revo til 2600!

Nu her jeg lige bestilt min Traxxas Revo i USA. den koster 2600 og portoen er på omkring 500-600 altså kan det godt betale sig.
Specielt når jeg får nogle venner til at sende den så jeg sparer momsen. selvom jeg skulle betale moms er stadig en god forretning, kan jeg kun anbefale.
GLÆDER mig til at få den smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 700 kr.
  • slå græsset - Akut 700 kr.
  • udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Grillreperation 400 kr.
  • Fill gas boiler/gasfyr with water - showing low water pressure 999 kr.
  • Elektriker 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NY Traxxas Revo til 2600!
  • #1   1. apr 2005 Jo, hvis han får sin ven til at skrive at pakken har en værdi på 500,- så er der moms af 500,-

• martin b
    martin b Tilmeldt:
    mar 2005

#2   1. apr 2005 Dem der sende den laver bare en " dags dato " på 10 $ eller noget i den stil.
    dags dato er en slags kvittering en privat kan lave hvis han sælger noget.

• martin b
    martin b Tilmeldt:
    mar 2005

#3   1. apr 2005 jeg undersøgte en masse forskellige muligheder.
    f.eks. De må ikke sende den som en gave da en gave maks må have en værdi af 340 dk.
    de kan heller ikke sende den som brugt, for der bliver taget efter ny-værd.
    altså skal jeg betale moms hvis ikke jeg har en kvitt. der siger et andet beløb, det er en sådan kvitt. jeg får dem der sender den til at lave.

så er der told tilbage. man kan lave noget der hedder "enhedstold" men den må maks have en værdi af 2600. og bilen koster lidt mere end 2600 så det er noget skidt.
    men jeg fandt så ud af at der ikke skal betales told hvis over 50% af materialerne IKKE er plastik. så jeg håber at når stellet nu er alu så går den.

og alt sammen er kun nødvendigt hvis de tager den i tolden, hvilket jeg ikke tror de gør når der ikke sidder noget stort værdimærke på...

• #4   1. apr 2005 Tro på det. smiley
    Det er ikke en pakke, der lige usynligt går igennem tolden.

• martin b
    martin b Tilmeldt:
    mar 2005

#5   1. apr 2005 forstår jeg ikke? mener du at de ser i hver eneste pakke der kommer fra USA? for det har jeg xvært ved at tro på

• #6   1. apr 2005 Jeg læser det som om at hans venner vil "ompakke" den og så er det jo ikke længere et firma om sender, og derfor heller ikke omfattet af reglen om pakkelabel.

• #7   2. apr 2005 Men hvis fakturaen med værdi af indholdet ikke er synlig udefra, er der ingen forsikring, der dækker ved evt. bortkommen i posten. Det sker trods alt.

• #8   2. apr 2005 Det var noget af en dyr porto. Vi fik to T-Maxx'es hjem fra USA på samme beløb.

Kommentér på:
NY Traxxas Revo til 2600!

Annonce