AAA batterier til Mini-Z? AAA batterier til Mini-Z?
Hejsa
Jeg har lige fået min Mini-Z og købt en lader hvor der fulgte 4 1000 mAh batterier med. Jeg havde så en backup med 4 GP 1000 mAh klar opladet så jeg kunne køre med det samme.
I med GPerne og så sætter jeg de medfølgende batterier til at lade.
Brænder GPerne af og når de medfølgende batterier er færdige smider jeg dem i bilen, men de bare SUPER dårlige! Men dem kan jeg køre well 2-4 minutter så går bilen helt død. Så kan jeg lige holde en pause på et par minutter og så kan de lidt igen.
Det er en La Crosse lader og de medfølgende batterier er La Crosse.
Det virker da helt tosset?
Hvilke AAA batterier er SUPER gode til Mini-Z
Egentlig godt tilfredse med det jeg fik ud af GP 1000 batterierne.
dec 2008
Følger: 11 Følgere: 12 RC-enheder: 9 Emner: 5 Svar: 86
Men ønsker du fart så så skal du sætte lipo i...det giver sindsyg med fart....se evt. min ttp:// www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=30097
aug 2004
Følger: 22 Følgere: 21 RC-enheder: 13 Svar: 62
(link fjernet)
mar 2008
Følger: 1 RC-enheder: 1 Emner: 16 Svar: 94
Det er da de samme som Mr. Wandel linker til på Holte og 21 kroner billigere?
Genialt. Dem tror jeg lige jeg suger et par sæt af.
aug 2007
Følger: 64 Følgere: 62 RC-enheder: 36 Emner: 26 Svar: 922
mar 2008
(link fjernet)
Eller måske jeg ikke gør det rigtig... Jeg har bare proppet dem i og så lader den dem standard med 200 mA så det går så langsomt som mulig. Bruger dog ikke afladning endnu. Det er første gang jeg har brugt den. Fået den idag.
mar 2008
Jeg skal kun lave AA og AAA.
mar 2008
Det er tilsyneladende min bil!! Hvis jeg sætter nogle batterier i og køre dem til min bil blir træt og tager dem ud og sætter selvsamme batterier over i min kollegas mini-z så racer han bare uden problemer...
Hvad fanden er det der er galt med min bil?
Jeg har skiftet til den laveste gearing, men det burde da ikke gøre den ikke kan køre!
Kan det være jeg har fået en defekt bil som jeg skal have sendt tilbage?
mar 2008
Det er gearingen. Jeg havde skiftede til den laveste gearing. Nu har jeg sat den tilbage til standard gearing og nu køre den som en lille djævel igen...
Hvordan får man den til at kunne køre på den laveste gearing??
dec 2008
Følger: 12 Følgere: 29 RC-enheder: 5 Emner: 63 Svar: 1.338
mar 2008
Men jeg havde sat den laveste gearing på. 21T på motor og 27T på drivaksen og det gør åbenbart af en eller anden grund at bilen går i stå.
For det underlige er jo at hvis jeg lige hold en pause med bilen så kunne den sagtens igen.
Hvilken gearing køre i med til drifting?
dec 2008
mar 2008
En eller anden enhed som blir for varm?
For der er jo masser af batteri på bilen. Hvis jeg sætter den højeste gearing på så kan jeg køre lang tid på de samme batterier som jeg med lav gearing lige at blevet stoppet i at køre...
Altså med det store gear på motoren..
mar 2008
I am using the stock motor, and the car will stop dead in the track after some driving and will restart in a few minutes...why is that?
You may see a square mud-yellow components attached to your motor wire, that is a sensor that you might have triggered during your run, and it will cut all power to the motor. Simply remove that should solve the problem.
Ville jeg have lyst til at lodde denne lille gule dims af min motor??
dec 2008
mar 2008
På min motor sidder der en af disse muddy komponenter helt oppe ved connectoren, men der sidder også 3 mindre nede på selve motoren!!
Skal de også af eller skal de blive siddende?
Jeg ser lige om jeg kan ligge et billede op et sted.
mar 2008
Billede af min motor
dec 2008
Det er støjkondensatorer, de skal bare blive hvor de er.
AAA batterier til Mini-Z?