{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.506 visninger | Oprettet:

Lidt hjælp til batterier {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens,

Jeg kigger mig om efter 18650 batterier, og synes markedet er vildt uoverskueligt - hvilke skal man gå efter, og hvorfor.

Er der noget vundet ved at købe dyre frem for billige? (Det er der jo nok)

Jeg bruger Sanyo Eneloop til AA og AAA - men det er mest fordi de er så holdbare.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt hjælp til batterier
  • #1   4. dec 2014 Det sådan nogen 18650 jeg bruger i min lommelygte. Har købt mine over aliexpress der kan man få 2 til 48kr med fragt:)

• #2   5. dec 2014 Ja, jeg har også kigget på de billige alternativer, men har bare set en del youtube videoer hvor de billige for ret dårlig kritik i forhold til ydelse og levetid.

• #3   5. dec 2014 Ja oka:) virker i hver fald fint i en lommelygte:)

• #4   5. dec 2014 Det er også i en lygte de skal bruges. I en cykellygte til mountainbike singletrack kørsel i skov, så der skal være smæk på, og de skal kunne holde mindst 1,5-2 timer.

• #5   5. dec 2014 Hold dig til kendte mærker, som Samsung, Panasonic, Sanyo, Efest m.v. og hold dig langt væk fra de billige der hedder noget med "...fire" - (Trustfire, Ultrafire o.s.v.) De billige har som regel også en kunstig høj mAh angivelse. Kvaliteten følger prisen..

• #6   5. dec 2014 #4 det studsede jeg nemlig også over, at Samsung, Panasonic osv. max har 3400 mA, mens de ukorrante mærker er helt op til 6000 mA.

Jeg må se om jeg kan finde nogle billige kvalitetsbatterier, livet er for kort til det andet.

• #7   5. dec 2014 Jeg har en god stribe 18650 batterier, af de der ultrafire & GTL på 4000mAh og 5300mAh til lommelygter og til blandandet MTB skov ræs m.m. og de holder i hvertfal ikke 1,5-2 timer, men det får du ikke nogen til at holde tror jeg, hvis det er kraftige lygter med pære der f.eks hedder XML-T6 & XML-T5 de sluger pænt godt, så der skal skiftes batteri lige meget hvad, men hvad var det for et mærke der klart vandt den batteri-test som morfar lavet for et tv-program i AA batterier, mener det var energizer der var klart overlegen, de er nok gode i alle typer., men de er en noget dyrere.

• #8   5. dec 2014 KC, det er T6 LED lygte, men man sætter så et 8,4 Volt på og 6800 mA, så holder de 2-2,5 time, men det er så også Panasonic batterier til 120 kr. stykket, hvilket er flere penge end lygten har kostet.

• #9   6. dec 2014 hvad er det for et Panasonic 8,4 Volt på og 6800 mA batteri, det passer heller ikke i lygten så.

Kommentér på:
Lidt hjælp til batterier

Annonce