1.118 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Første tur.. (lidt fortællen) Første tur.. (lidt fortællen)

Ja så har jeg endelig været ude og køre den første tur med min nye HBX Audi R8. Den er nu rar, men synes umiddelbart den kører mere sidelæns end ligeud, og det endda på grov asfalt - men det er nok mine skills der hænger lidt i bremsen smiley

Jeg tror ca. jeg kunne køre i 15 minutter med den medfølgende batteripakke på 3300 mAh, så der er nok ikke nogen vej uden om en ekstra eller to af dem. Ja og så lige en hurtiglader.

Har læst herinde, at man skal købe batterier i udlandet, er der nogen der kan give et link til en batteripakke og oplader? Det vil jeg sætte pris på.

Nå ja, så brillierede jeg jo også lige med at skyde antennen ud indenfor, og tage bilen under armen og gå ud. Med det resultatet, at døren lige klippede det øverste led af antennen. Flot..

Man skulle så tro, at jeg havde lært af det, men nej, for hvad gjorde Morten da han skulle ind igen... Yeps, så nu har jeg en antenne i halv størrelse. Så den skal jeg også have bestilt en ny af.

Min ESC bippede hver gang jeg trykkede på fjernbetjeningen, skal den det? Den kørte fint, men havde bare den der bib lyd.

Mvh, og god pinse.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første tur.. (lidt fortællen)
Kommentér på:
Første tur.. (lidt fortællen)

Annonce