butan lighter butan lighter
Hej alle.
Jeg ville gerne købe en butan lighter for at gøre det lidt nemmere at lodde tykke ledninger i store stik. Her tænker jeg en af de der voldsomme typer med en lille stikflamme på 1000 grader eller mere.
Jeg kan bare ikke rigtigt gennemskue hvor jeg kan købe sådan en fra.
På nettet kan jeg kun finde en shop, og jeg er ikke helt overbevist om at det er et sted jeg kunne finde på at handle.
Jeg bor i århus og der ligger en god gammeldags materialist butik på torvet, men de har ikke nogen.
Er der nogen der har et forslag til hvor man kan finde sådan noget?
Jeg mangler også en "ekstra hånd" og kan heller ikke lige gennemskue hvor man får sådan en.
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 37 RC-enheder: 4 Emner: 34 Svar: 730
okt 2007
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 6 Emner: 40 Svar: 296
okt 2007
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 6 Emner: 40 Svar: 296
jul 2005
Følgere: 31 RC-enheder: 1 Emner: 179 Svar: 2.629
f.eks. her : www.hb-elektronik.dk/mb_articles.php?catid=247&saSearch[category]=Gasbr%E6ndere
http://www.google.dk/search?source=ig&hl=da&rlz=1G1GGLQ_DADK364&=&q=gasbr%C3%A6nder+loddekolbe&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
Den tredje hånd :
http://www.google.dk/search?hl=da&rlz=1G1GGLQ_DADK364&q=tredje+h%C3%A5nd&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=
okt 2007
Følger: 29 Følgere: 43 RC-enheder: 5 Emner: 55 Svar: 894
Den er super go til de nødvendige så ting på banen så man lige køre resten af dagen
apr 2007
Følger: 23 Følgere: 20 RC-enheder: 6 Emner: 13 Svar: 1.316
Og resultatet vil blive nogle grimme grimme lodninger.
Loddetin med UDen bly bör du bestemt ikke lodde med temp over 360grader, og tin med bly skal fikses ved en endnu lavere temp
Köb du hellere en loddekolbe med en stor spids, pengene er MEGET bedre givet paa saadan en svend
aug 2007
Følger: 64 Følgere: 62 RC-enheder: 36 Emner: 26 Svar: 922
Hvis ikke hun har det eller kan skaffe det, så findes det ikke....
Jeg ved også at jeg har en, og har set at Sanistål har dem.
Den ligger i et sæt med en gaspen inkl. forskellige loddespidser og en brænder, som du beskriver.
Jeg vil dog sige at det er ikke en god idé, at lodde ledninger med åben ild......
Køb hellere en god loddestation.
butan lighter