1.161 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Man får hva man betaler for Man får hva man betaler for

Hejsa forum

Jeg købte her i sidste uge en Hpi Firestorm med et Hobbyking motorset på 8.5T og 11,1v lipo
Bilen går bare rigtig godt men jeg syntes den manglede lidt motorkraft så læste jeg inde på Hobbyking at man kunne bruge LRP motore til det sæt
Jeg havde en 6.5T LRP til at ligge og det skal lige siges man kan få det sæt med en 6.5T motor også så kunne ikke se der kunne ske noget ved at sætte den på
Så den blev monteret og da jeg havde kørt 10 meter gav jeg den gas men den kunne kun kører med halv gas så prøvede jeg igen og så stod der vild røg ud af den ESC så kunne jeg godt regne ud at den ESC var død

Jeg monterede så et morfars sæt på 9T og nu sker der noget den er blevet meget mere vild en da jeg kørte med den 8.5T fra hobbyking

Så der må da være noget galt med de tal de skriver på de motore fra fabrikken da en 8.5T skulle gå lidt hurtigere end en 9T

Tror mange gange at de oplysninger på de billige sæt er lidt til den gode side

Har en i klubben der kører med morfar sæt 9T han kan inæsten ikke følge med en med et LRP sæt 17.5

Er jeg helt gal på den eller hva

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Man får hva man betaler for
Kommentér på:
Man får hva man betaler for

Annonce