Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brushless motor til RC18MT
  • #1   1. feb 2011 Køb en lidt vild en,RC18 MT er en bashing Monster truck og er sjovest rigtig vild, hvis man ikke ønsker for meget Power i starten, så kan man jo bare stille betjæningen lidt ned.

Jeg er stor tilhenger af Manba og tekin, man kan sagtens få walkera motorre til meget billige penge, de funker rigtigt godt, men de tåler ikke at blive alt for varme for tit, så ryger lejerne hurtigt, men tilgængæld koster de kun 100kr og lokker meget let en 1/18 op på 60+ kmt med det rigtige batteri og gearing.

• #2   1. feb 2011 Vi har 2 i klubben der køre med disse:
    (link fjernet)
    og de går faktisk ret godt, selv køre jeg med Turnigy 60A esc og Castle Creations 6800kv motor, og den er egentlig for vild til alm hal-gulv=glat men så må man jo bare beherske sig, (evt billeder a min 1/18 i min profil)

Skal siges sættet jeg linker til og min egen sidder i Lrp Shark Truggy

/Mikael

• #3   1. feb 2011 Okay mange tak for svarene.

Det ser fedt ud det motorsæt du linker til mikael, men har allerede en ESC jeg kan bruge.

Søren hvor kan de motore købes henne til 100kr?

I kender ikke nogle billige motore fra hobbyking eller andet der vil være godt?

• #4   1. feb 2011 Motorerne kan købes via ebay smiley

• #5   2. feb 2011 Okay, det kigger jeg lige på.

Kommentér på:
Brushless motor til RC18MT

Annonce