692 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Blade mCP X"
Blade mcp x
Hej rcg jeg har lige købt en blade mcp x så vil jeg høre dem der også har sådan en om når i flyver med den går servoerne så i neutral nå i slipper styrepinden for det gør mine ikke er det mig eller e...
Hej rcg jeg har lige købt en blade mcp x så vil jeg høre dem der også har sådan en om når i flyver med den går servoerne så i neutral nå i slipper styrepinden for det gør mine ikke er det mig eller e...
Skrevet af: Thomas K - 5. sep 2011
blade mcp x
er der nogen der har prøvet den i nu . hvad gør man enligt med sådan en. hvis man er ved at styrte med hoved ned ad. man kan jo ikke bare tage gassen af når det er 3d eller kan man ?..jeg har en ms...
er der nogen der har prøvet den i nu . hvad gør man enligt med sådan en. hvis man er ved at styrte med hoved ned ad. man kan jo ikke bare tage gassen af når det er 3d eller kan man ?..jeg har en ms...
Skrevet af: pedersen™ (kbh) _ - 14. mar 2011
Spar penge på din forsikring
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 13 RC-enheder: 9 Emner: 10 Svar: 37
nov 2004
Følger: 37 Følgere: 49 Emner: 8 Svar: 97
Jeg opdagede at den kom lige inden jeg var ved at købe en SR 120... så blev helt vildt spændt over at se den
Så må jeg bare håber at jeg kan lærer at styre den når jeg engang får den.. har kun fløjet med min MSR så der er noget at lærer endnu..
aug 2009
Følger: 1 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 144
mar 2010
Følger: 14 Følgere: 21 RC-enheder: 7 Emner: 14 Svar: 403
mar 2010
Følger: 14 Følgere: 21 RC-enheder: 7 Emner: 14 Svar: 403
Blade mCP X