Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af basketball stander 500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.
  • Hjælp med fladt bil-batteri 500 kr.
  • Problemer med køleskab 1.125 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stoppet af politiet med Rc på vejen?
  • #1   8. feb 2011 så længe du ikke pløjer en fodboldbane op med fx. en FG så tror jeg det er på eget ansvar at køre på vejene?!

ville ikke forstille mig du direkte får en bøde for det, mmmindre det er hæreværk

• #3   8. feb 2011 her nede i tyskland må man ikke kører på offentlige veje jeg har lige fåede en bøde for det. de siger at de se mig igen så tag de min bil og så er den væk

• #4   8. feb 2011 de har tage min e-revo vxl så skulle jeg betale 350 kr til dem for at få min bil tilbage

• #5   8. feb 2011 Hahahaha Jon R har fået en påtale fra Policen! EPIC!

• #6   8. feb 2011 min far fik den tilbage hahaha

• #7   8. feb 2011 hahahaha den var satme god xD

• #8   8. feb 2011 Men helt seriøst, så har policen sgu misforstået deres jobkontrakter hvis de gider hænge sig i at folk kører rundt med fjernstyrede biler.. Er der ikke rigeligt med problemer at tage fat på?

• #9   8. feb 2011 Men man kan måske godt forstå det lidt, at køre 50 - 80kmt med en Nitro bil eller benzin på en offentligvej eller i byen, hvis der er et barn der løber ud foran

• #10   8. feb 2011 Jeg var da engang ude at køre da politiet kom forbi de spurgte bare interesseret ind til bilen også kørte de igen

• #11   8. feb 2011 Jeg er blevet bedt om at pakke sammen af politiet, både på offentlig vej og på en fodboldbane hvor der ikke var et øje !

Og det med el-bil ?

• #12   8. feb 2011 Jeg havde fornyligt besøg af politiet, de havde fået klager over jeg fløj bag ved svømmehallen med min T-Rex 250 og var til fare for andre.
    Da de så min lille ynkelige helikopter grinte de lidt og sagde at jeg bare kunne flyve løs smiley

• #13   8. feb 2011 Griner historie søren smiley

siger bare godt man bor så langt ude på landet at politiet kun kommer når man ringer eller når der er familie tam-tam smiley

• #15   8. feb 2011 i lol'd @ Echo "politiet kun kommer når man ringer eller når der er >familie tam-tam<"

• #16   8. feb 2011 Man er vel uheldig på den ene eller anden måde martin smiley

• #17   8. feb 2011 Kun prøvet hvor en mand fra kvarteret kastede æbler efter min Savage 3.5 - måske fordi den havde direkte udgang smiley
    Men sjovt var det da!

• #18   8. feb 2011 har aldrig været ude for noget med politiet, har kun prøvet, hvor nogle unge i en golf skulle spille lidt smarte, men jeg var allerede forberedt og holdte ved vejskiltet, og så grinte de bare.....haha så sjåwt smiley
    hvis jeg får kommentare er det positivt, er blevet spurgt om jeg osse hentede mælk med den, og hvor meget man gav for sådan en fætter (driftbil) og jeg svare venligt igen, håber da aldrig der sker noget med mine biler smiley

• #19   8. feb 2011 har engang oplevet at en gammel mand med "handicap scooter" er kommet hen til mig da jeg kørte med min gamle fg, han spurgte så om den kunne trække hans scooter og det mente jeg godt at den kunne smiley så ville tossen havde skrevet ned hvor man kunne købe sådaan en satan for det skulle han sgu havde til at trække sig når hans "jeep" kørte tør for strøm smiley

• #20   8. feb 2011 Har personligt ikke været udsat for noget med hverken policen eller sure folk, tværtimod så syntes jeg folk de har tendens til at spørge ind til bilen, og så er der jo self. altid en eller anden flok unger der bare syntes det er super cool..

Echo: Gad fandme godt til familie tam tam hos dig hvis der er så meget gang i den at lovens lange arm skal på besøg smiley

• #21   8. feb 2011 Politi i familien, bare rolig du smiley

• #22   8. feb 2011 efter at have læst det ikke er lovligt at køre på offentlig vej, tænkte jeg Lige meget, jeg køre der afligvel, efter politiet kom forbi mens jeg kørt hvor jeg fulgte efter politi bilen uden de gjorde noget, tænkte jeg lige meget. tror ikke selv de er klar over det smiley

• #23   8. feb 2011 Det er så sjovt at overhale biler... smiley

Echo, tænkte det egentlig nok, men det andet havde bare været så meget sjovere smiley

• #24   8. feb 2011 Grineren indlæg i kommer med, jeg kender godt til at man bliver stoppet af måbende børn, eller voksne som spørger ind til bilen og hvor meget de koster, hvor man køber dem hvor hurtigt de kører og.......
    Hehe

• #25   8. feb 2011 Kan kun ryste på hovedet over dem der har samvittighed til at bryde reglerne..

Det er alle os andre det går ud over.. I giver RC sporten et dårligt ry..

Søren P..

Det du har gjort med din Helikopter er direkte ulovligt.. At politiet så vælger og kigge den anden vej er deres problem.. Havde du lavet skade på noget eller andre, så havde gælden forfulgt dig resten af livet, og RC sporten var kommet på forsiden af morgenavisen med dårlig omtale.

Karsten

• #26   8. feb 2011 Karsten:

Vil forsvare det lidt FOR NOGEN !

Kan se at du gør det meget i flyvning og er helt med på at "farlige" helier osv burdte hører til i en klub eller på en mark hvor der er "200 km" til nærmeste person men hvad med alle andre der f.eks bor i lejlighed midt i byen eller folk (som mig) der har 30 km til nærmeste klub skal de bare droppe rc da de jo ikke må kører på grus stiger eller græsplæner da det er offengtligt ??? kan udemærket se at det ikke er smart at en 10 årig knægt med en vxl ligger og smadre rundt på en p plads og kører ind i alt osv osv men vis man nu ser lidt på virkeligheden så skulle 90% af alle droppe rc og hvor er vi så henne???

Er helt med på at det eksembel du hentyder til ikke er smart !

Men som du skriver det er det også ham der tager en tur op og ned af grus stien bag boligblokkene der skal have en kæmpe skider over at man smadre alt ryg for rc sporten eller taget jeg helt fejl???

• #27   8. feb 2011 Kennie ´Hrck´ !

Nu er jeg selv en af dem der kører 25 + km for at komme i klub, og det gør jeg gladeligt 4 dage om ugen.. Hvis man har en hobby, så må man betale den pris den har..

Jeg ved udemærket godt at biler ikke er så slemme som fly og heli, og det var sådan set osse kun bemyndet på Søren P der skrev han stod og fløj Heli bag en sportshal..

Karsten

• #28   8. feb 2011 Karsten:

Helt forståeligt ! og er helt enig

Fik bare lidt den opfatelse af at ALLE der så meget som satte deres rc enhed på jorden uden for en klub er en skændsel for rc osv osv osv for med de klub muligheder der er lige nu så ser det sgu lidt sløjt ud men bliver forhåbenligt meget bedre og mere udbredt med tiden ! smiley

Kennie

• #29   8. feb 2011 Ja det var måske formuleret lidt forkert..

Og jeg er da heller ikke alt for hellig selv.. Jeg har selv kørt med biler osv på veje og P pladser, men i starten anede jeg ikke det var forbudt..

Kender godt den med at folk kommer hen og spørger om bilen, pris fart osv.. Er aldrig blevet påtalt noget negatigt, folk kigger på og griner..

Karsten

• #30   9. feb 2011 Karsten K
    Det er en svømmehal, men en skide 250 skader ikke nogen, så jeg tror bare jeg tar det roligt ang flueknipperi af regler, det er under 7kg, det er under 100meter nede, og små 100m fra beboelse, og politiet gider ikke tage sig af det, det er kun folk som keder sig som ville ringe til politiet over den slags.

• #31   9. feb 2011 Tricket er vel at vis man rammer nogen med en rc bil så kør dem over tærene på en scooter eller lignede, så tager den forsikring jo smiley

det så bare at håbe personen glemmer alt om rc bilen i mellemtiden ;D

• #32   9. feb 2011 Søren P

Om den så vejede 1 gram, så er det stadig ikke lovligt.. Reglerne for fly/helikoptere er de samme om den vejer 1 gram eller 6999 gram..

Holder du dig 150 meter fra bymæssigbebygelse, og ellers andre regler i BL9-4 så er der ingen problemer..

en Trex250 kan altså lave meget skade.. Der er flere eksempler i udlandet, heldigvis ikke herhjemme..(endnu)

Jeg har osse skrevet at jeg ikke selv skal være hellig, jeg har selv gjort det samme, men det var mest pga manglene viden om reglernen..

Karsten

• #33   9. feb 2011 Det er ingen andre end RC-klubber som vil tjæne penge som flueknepper de regler, Politiet gider ikke give folk bøder for at der bliver fløjet med en 250 str eller lille Ole lige futter rundt med sin Micro-T nede ved føtex, jeg tror mere man skal følge reglen om at opføre sig hensigtmæssigt.

Desuden er reglen om hvor mange meter taget ud af kontekst, så det er mere reglen om hvor der kan dømmes ved usømmelig opførsel, altså et kort der kan hives frem ved uenigheder, RCunionen hiver godt på den slags guidelines, men de har ret i at over 100meter op, og over 7kg gælder andre regler, og at der alle steder gælder såkaldt luftlov, men der er ikke regler som blir håndhævet i den forstand som de gerne vil have det til at lyde som.

Desuden vil jeg gerne holde mig fra den slags forsikringer, de kan bøjes extremt meget, hvis man rammer noget har man brudt reglen om afstand, uanset hvad.

• #34   9. feb 2011 Søren P

Det er jo op til en selv om man tør gamble med reglerne. ramte jeg nogen ville jeg aldrig kunne tilgive mig selv, så det er helt op til ens egen samvittighed..

Der er INGEN regler om hvorvidt man skal være i klub eller ej, blot man overholder de gænse regler med afstande osv..

Måske du skulle læse lidt på det igen, det er snart 2 år siden det stoppede med at hedde Rc-unionen hehe

Karsten

• #35   9. feb 2011 VIl lige tilføje at i de 6-7 år jeg har fløjet, så har vores forsikring dækket ALLE uheld, selv om de som du osse skriver prøvede at slippe udenom i et enkelt tilfælde smiley

Karsten

• #36   9. feb 2011 så er det godt med en forholdsvis stor have at køre i og sidst jeg så politiet i byen er 5 år siden tror jeg

• #37   9. feb 2011 Karsten K.
    Nu er det en 250str jeg flyver med, så skaderne er meget begrænset, der kommer meget få mennesker der, og den som kommer, de står gerne bag mig og kigger, ellers lander jeg i en fart.
    Men en str 90 er en anden sag, der ville jeg aldrig tage blødt på reglerne.

Jeg har fornyligt fløjet ud af vores vindue og ind i min kammis køkken med en Blade MSR, jeg følte mig ikke som en vild lovbryder, men hvis man flueknipper loven, så stod jeg til op til 2 års fængsel smiley

Jeg er rigtig glad for nogen overholder reglerne i en vis grad, men man skal osse lige tage tingene med et gram salt.

• #38   11. feb 2011

Er sikker på de fleste politibetjente vil syntes det er sjovt og spændende, men hvis man kører på en befærdet vej vil man nok blive bedt om at pakke sammen, hvilket jo også er meget fornuftigt.

vh.

Anders

Kommentér på:
Stoppet af politiet med Rc på vejen?

Annonce