Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad gør man hvis...
  • #1   1. jun 2005 men svømmer ud efter den.. eller tager en robåd.

Hvad havde du forestillet dig ? Gå på vandet ? smiley

Karsten

• #2   1. jun 2005 der er ikke andet end at sige "lol"

arj jeg vil sikre mig om hvor lang tid ens batt holder og så tag en slags tis på det.

• #3   1. jun 2005 Traxxas'es nitrobåd har en lille elmotor der tager over hvis motoren går ud. Det går langsomt, men det er bedre end at sejle ud efter den.

Andre både må man bare hente, men de går ikke så tit i stå hvis man har tilkørt og passet dem rigtigt.

• #4   1. jun 2005 Hi LLSB .

Jeg sørger for at sejle fra en søbred med pålandsvind, hvis det er muligt. Så kommer båden ind på et tidspunkt.
    Yderligere har jeg altid en stor fiskestang med i bilen, så
    kan man ofte liste den ind igen. Med min nitro Airboat sker det, at den løber tør før den kan nå at komme ind. Med el er det meget nemmere, du kan mærke når batterierne er på vej ned i ydelse.
    Men det er klart forbundet med en stor risiko at sejle med RC både.

• #5   2. jun 2005 Hvis du har en el båd, så sæt et lille ekstra batteri på, og et rele der slå fra når der ikke her mere støm på det store, så kan den lige så stille sejle ind på dret lille!

Kommentér på:
Hvad gør man hvis...

Annonce