1.424 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

FG Baja.. Nyt / Brugt?? FG Baja.. Nyt / Brugt??

Hey..

Tør jeg købe en brugt FG Baja?? Jeg er en kende bekymret for at købe katten i sækken.

Man kan købe en SPRIT ny for lige under 5,000,- og en brugt for mellem 2.500,- til 4.000,- Så spilder jeg i virkeligheden ved at kigge efter brugt??

Og HVIS/NÅR jeg så evt. køber en NY Baja, skal jeg så købe den i udlandet? Hvor køber jeg den billigst?

VH
/Lars

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FG Baja.. Nyt / Brugt??
  • #2   2. mar 2011 Hva mener du helt specifikt?

• #3   2. mar 2011 Jeg tror ikke du finder en ny FG Baja billigere i Tyskland.
    De 5000,- den koster her til lands er meget billigt.
    Du kan sagtens købe en brugt bil men du skal selvfølgelig være opmærksom på bilens mekaniske stand. Motorkompression, differentialets gang, slidtage på trækaksler, styreservoens beskaffenhed osv.
    På en offroadbil er det et absolut must at den har kørt med skumfilter og ikke et "KN bling bling papfilter"

• #4   2. mar 2011 Med opgraderinger kan der f.eks være bedre servoer, de dyre af dem koster 700kr eller mere.
    Anden kobling, affjedring, dæk, div Outerwears "filterovertræk".
    Der er mange penge at spare, hvis du kan finde en let brugt bil, med nogle af disse dele på. smiley

• #5   2. mar 2011 hvis du køber en brugt Fg baja til 4000 kr, så har den højst sandsynligt bedre servo'er det vil sige. hurtiger og kraftiger/holdbare
    bedre sender/modtager 2,4 ghz.
    Opgraderet til noget alu, evt en anden kobling, udstødning og diverse

Der er mange fordele ved at købe brugt, men man kan jo også være uheldig at købe kattan i sækken, men hvis man tager sine forholdsregler så kan man hurtigt lave en god handel smiley

• #6   2. mar 2011 Men det skal ikke afskrække dig, Largescale benzin biler er virkelig fede legesager der kan tåle tæsk.

• #7   2. mar 2011 Meeen køb nu da en FG leopard, hvis du vil mænge dig lidt med de andre smiley

• #8   2. mar 2011 Eller en HPI Baja, hvis du kan lide lækker affjedring...

• #9   2. mar 2011 Jeg har købt alle mine biler brugt. Det er få biler der er klar til race out of the box! eneste bil som jeg overvejer at købe fra ny er min næste Hpi Baja 5b SS, da den leveres uden servoer, og usamlet.
    Ved brugt får man mange af de must have upgrades som man alternativt skal ligge oveni. Servoer, gearinger, covers mm som kommer oveni prisen, plus evt 2,4 GHz sender modtager. Med disse dele kan man ligge min. 2000 kr til nypris, og derved kommer fidusen med at købe en brugt som der selvfølgelig stadig har kompression mm. I øvrigt koster en opdatering af cylinder mm til en motor ikke en bondegård, så det kan aldrig gå helt galt! Held og lykke med at få handlet

Kommentér på:
FG Baja.. Nyt / Brugt??

Annonce