Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  axial i DK
  • #1   4. mar 2011 hvad hedder den

• #2   4. mar 2011 der er allerede 2 forhandler der forhandler Axial her i dk
    da licensen i dk ligger hos Robitronic som dækker hele europa er det der man skal købe fra
    Ved køb anden sted er dettte ulovligt

• #3   4. mar 2011 Jeg tror helt sikkert at der vil være grundlag for endnu en forhandler, hvis altså prisen ligger under de to nuværende forhandlere. Det kunne også være fedt hvis man kunne sælge diverse dele, da jeg så vidt jeg ved ikke er nogle af de to nuværende forhandlere som sælger dele til Axial. Hvis du har i tankerne at sælge Axial kunne det være Mega fedt, at udvide butikken og så sælge RC4WD produkter da der ikke er nogen forhandler af deres produkter i DK.

De to nuværende forhandlere er www.happysale.dk og www.rccentret.dk

jeg håber virkelig at du vil gå videre med denne ide da det er et fantastisk tiltag til trial og crawler sporten, det synes jeg ihvertfald.

Det kunne også være at man skulle starte en trial/crawler serie ligesom drifterne har:)

Håber det kunne hjælpe, den sidste kommentar var for spas eller hvad?

• #4   4. mar 2011 der er stadig et men
    Robitronic som dækker hele europa med Axial er det der man skal købe fra
    Ved køb anden sted er dettte ulovligt

• #5   4. mar 2011 måske kunne man også købe fra de forhandler der allerede er i dk derved vil der nok også komme mere axial fra dem på lager

• #6   4. mar 2011 problemet er netop at folk handler uden byes og kan ikke forstå de dk forhandler ikke for mere hjem.
    Men hvis en forhanlder kun sælge 1 bil eller resevedel hver 2 mdr er det jo klart de ikke har mere hjemme

• #8   5. mar 2011 Man må som alm køber godt købe fra f.eks england Men som fohandler er der regler at følge disse er at ALT køb af axial skal gå igennem det firma som har licensen i dk
    Denne ligger hos Robitronic som dækker hele europa er det der man skal købe fra hvis man er forhandler
    Ved køb anden sted er dettte ulovligt og det kan medføre stor straf og koste ens firma.

Kommentér på:
axial i DK

Annonce