{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alkaline Batterier
  • #1   7. apr 2011 Kort svar - ja de gør

• #2   7. apr 2011 men hvor meget mere? er der 5 eller 10 min kan det næsten være ligemeget. har bare set hos Harald nyborg har de 60 batts til 89 kr. men er det så bare lort eller hva?? ska lige siges at det ikke er Duracell

• #3   7. apr 2011 Jeg har før brugt gulfarvede alkaline batterier fra Harald NYborg tror jeg nook, og de har virket upåklageligt. Men hvis det er til en sender vil jeg andbefale Duracell, da der næsten aldrig skal skiftes batteri i en sender, medmindre du kører meget tit. Det bliver jo heller ikke så meget dyrere, hvis man ikke skal skifte så tit

• #4   7. apr 2011 Hvorfor tror du Duracell er godt?
    I kontant lavede de en Duracell test med en elektrisk hund.
    Duracell holdt 1,5 time.
    De billige fra Aldi holdt i 2,5 timer.

Duracell bruger mange penge på reklamer, men de tør ikke skrive noget om kapaciteten af deres batterier på pakningerne - tænk over det.

Køb en kasse til 89 kr hos onkel Harald

• #5   7. apr 2011 Mupersule.

ja det var jo lige præcis derfor jeg spurgte

• #6   7. apr 2011 Undskyld - 1. linie var til l "Tamya Fanatic".

Jeg mener det er latterligt at batteriproducenter ikke ved lov tvinges til at skrive kapaciteten af deres alkaline batterier.

• #7   7. apr 2011 jaa det er rimelig dårligt. men min erfaring er også at jeg ikke rigtigt kan mærke forskel på Suspect batts fra morfars og Varta fra netto smiley begge virker godt

• #8   7. apr 2011 køb nogle suspect batterier fra morfars.dk, de er meget billigere end duracell (8 stk. til kun 29,-) og de holder i nærmest evigheder i min lanzu 2.4 ghz sender. jeg har haft de batterier i snart 2 måneder og alle 3 lamper lyser stadig, dengang jeg havde de duracell i, der gik der 14 dage og så var de færdige.

var det et kontant svar eller hvad?- ikke kort men kontant

• #9   8. apr 2011 Duracel er et "brand" og ikke derfor bedre.
    Det som er problemet med billige batterier er:
    1: Mange er uens i ladning og derfor ændre de spænding forskelligt når de blir brugt, og det får elektronikken til at "drive" og på andre måder forstyrre.

2: som er den mest oversete. polerne på batterierne ar af forskellig kvalitet og de billige batterier er ofte lavet med hendblik på at sidde i en remote og kede sig 99% af sin levetid og ikke i en HI-FI sender og modtager.. HI-FI????? er du stiv.. ja/nej.... signalerne sendes med høje frekvenser og forskellen mellem go modtagelse og dårlig er meget lille og har man batterier som giver støj pga polerne, forstyres signalet til din bil. lidt som at røre antennem med en skruetrækker p åsin radio, så knitre og skratter det nemlig, og det er det samme som sker med batterier med dårlige poler.
    et eksembel: IKEA, er de værste til formålet (batteriet er sikkert ok i en fjernbetjæning eller en DILD¤ men i en RC==NEJ! polerne er matte og virker urene, og det kan mærkes i mange tilfælde.

en tredje faktor er nu en gang at RTR RC ofte rt det billigste og dårligste på markedet og derfor skal der meget lidt til for det flipper og blir ustabilt og et dårligt batteri skubber det lige over grænsen....

en sidste ting er. hvor længe et batteri holder strømmen, jo bedre/dyre materialer det er bygget op af jo længere holder det spændingen når det lægger ubrugt, der vinder duracel lidt igen men stadig ikke det 3dobbelte som et ok billigt batteri er billigere.

• #10   8. apr 2011 Nu skriver du ikke hvilken sender du bruger, synes at du skulle overveje Lipo til din sender. Hobbyking har flere typer som kan bruges
    Denne er til sendere med "flad" bund, f.eks Sanwa MX3, Perfex KT14 og kan bruges uden yderligere modificationer i de 2 sendere http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9787
    Denne http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6955 er til Spektrum DX3.0, kræver en lille simpel mod.
    ( Begge sendere har en low voltage alarm der er sat til 9,0 V )

Kommentér på:
Alkaline Batterier

Annonce