357 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Lasse J
Lasse J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Maling af blank karosse! Maling af blank karosse!

Ja, nu har jeg søgt og læst alle indlæg om maling i forummet.

Når nu jeg har en helt blank karosse, hvilken farve skal jeg så starte med at male? De lyse først, hvis nu jeg skal ha hvis nogen steder, og mørkefarver andre steder? Eller skal jeg male mørkt først?
Hvis nu jeg maler mørkt først kan man vel ikke se det hvide igennem eller hva?
Håber nogen kan og vil hjælpe....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maling af blank karosse!
  • #1   14. jun 2005 Lasse:

bare sørg for at have god tålmodighed når du maler. Mange lag er bedre end at sprøjte på så det løber. Det vil du se når du har fået det lavet smiley

En gang man haster med at male bil: sidste gang man haster med det.

• Lasse J
    Lasse J Tilmeldt:
    jun 2005

#2   14. jun 2005 Men hvis man maler de mørke først, kan man så godt se de lyse igennem de mørke?

• #3   15. jun 2005 Hvis du maler den med forskellige farve skal du ikke male oven på hinanden?

Hvis du maler hele karossen indefra, og maler en anden farve oven på det lag igen, vil det ikke kunne ses på modsatte side..

Hvordan vil du male den ?

• Lasse J
    Lasse J Tilmeldt:
    jun 2005

#4   15. jun 2005 Jeg vil male den meget specielt... Det bliver ikke en farve, men heller ikke 10... derimod, bruger jeg meget tid, og går meget op i at detaljerne bliver helt præcise...
    Så bliver det som jeg håber, bliver den at se om 1år til DFFB... hehe...
    Men der håber jeg også at min luftundervogn er blevet færdig udviklet... smiley
    Og hele mit chassis bliver også meget specielt... Selv om det blot er en HBX´er... smiley

• #5   15. jun 2005 Okay, det var mere for at give dig tips til hvordan du kunne male det...
    Men den tid kommer, du er velkommen til at spørge mig ihvertfald.

• Lasse J
    Lasse J Tilmeldt:
    jun 2005

#6   15. jun 2005 ok, vil male største dele af den med lexanmaling, og vil prøve noget af det med noget modelhobbymaling... ved ik om det kan lade sig gøre, men vil prøve.... Kan man det?
    Altså med en tynd pensel og noget maling?

Kommentér på:
Maling af blank karosse!

Annonce