{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Drift bilen hjælp søges {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har siddet og kikket lidt efter en billig løsning. Et Tamiya TT-01 E chassis, er det lavet til drift eller touring? Der er jo også et TT-01 D chassis.

Jeg vil godt samle selv, men få elektronik med som motor og esc (kul motor). Modtager og batt har jeg..

Kunne man købe en TT-01 E og smide nogle drift dæk på også er man kørende?

Håber i kan gøre mig klogere...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drift bilen hjælp søges
  • #1   18. maj 2011 Intet er "lavet" til drift - det er bare en god måde for producenterne at tjene penge på, hvis de lige skriver drift udenpå.
    Det afhænger helt og holdent af dit budget og dine forventninger til bilen - skal den være noget værd til konkurrence, eller vil du køre hjemme på vejen?

• #2   18. maj 2011 Okay, jeg forstår godt. Men der ser bare ret sjovt ud og en god måde at brænde batterierne flade på smiley

Det skal bare være til sjov ude på vejen og gerne være realistisk hvis det kan være det. Det sjove er også at bygge bilen og male den for mit vedkomne.

Jeg vil gerne bruge de batterier jeg i forvejen har og det sender grej jeg bruger. Så en modtager skal jeg selv sætte i bilen. Resten må gerne være i bilen.

• #3   18. maj 2011 nmracing: hvad mener du så hpi type-d, tamiya ta-05 dvf, ota r31, square type-s er lavet til??

om du køber tt01 e eller d er lige fedt, basisbilen er den samme, og en velegnet begynderbil, husk et sæt hpi t-drift, så kører det for dig.

• #4   18. maj 2011 Ja de kører ad helvede til alle sammen. Jeg er mægtigt skuffet over særligt Tamiya VDF, og de andre kan man alligevel ikke købe i Europa (lige undtagen HPI). Jeg kender flere ex-OTA ejere, og det var altid det samme - alt skal hjem fra asien.

• #5   18. maj 2011 HBX er Awsome

• #6   19. maj 2011 Det der er fedt kan jo være individuelt! Men en drift bil er altså blot en touring bil med glatte dæk på?

Har de låste differentialer også?

Tak for tilbuddet, jeg overvejer smiley

Kommentér på:
Drift bilen hjælp søges

Annonce