{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Max J
Max J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Køb af Nitro offroader {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg overvejer at investere i en nitro offroader, men hvad vil i anbefale at købe?
Er nybegynder, men vil gerne have noget kram, og den skal også kunne holde til noget..

Vil gerne have en med el start..
Og den skal være samlet ved køb..

Var til Biler for alle i Herning her i weekenden, og snakkede med en fra hs-racing, han havde en model til 3500,- næsten køreklar, men kan bare desværre ikke huske hvad den hedder, nogle der ved hvilke mærke han evt handler med?

Har også lidt kig på en Traxxas Revo 3.3 og det er ca det prisleje jeg kigger på..

Hvad vil i anbefale i stil med Traxxas Revo 3.3??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Nitro offroader
  • #1   23. okt 2011 jeg vil gerne sige god for en traxxas revo, det er nok den nitro bil jeg har haft med mindst problemer:)

• #2   23. okt 2011 Jeg vil anbefale en Savage X 4.6, den har godt nok ikke elstart men roto start, og så er den billigere end Revo'en

• #3   23. okt 2011 Jeg siger også savage smiley Har en Hpi Savage ss 4.6 og den er awesome! ^^

• #4   23. okt 2011 Hej.

Jeg har en Hsp. den er billig både i anskaffelse og i stumper, temmelig holdbar og fandens hurtig.

Kan klart anbefale den til bashing ( og onroad med andre dæk) har ikke brugt den på bane så hvordan den arter sig der aner jeg ikke.

http://www.happysale.dk/18-hsp-bazooka-buggy-35-ccm-dk-mest-solgte-rtr-buggyny-model-p-164.html

mht. elstart så skal du vælge mellem rotostart og starterbox. begge dele kan findes i marked til fornuftige priser.

men hvis du er helt ny i rc og ikke tænder helt vildt på lyden af en nitrobrænder med 35000rpm. så tag en brushless el offroader med i overvejelserne, der findes nogle som virkelig sparker røv :-)) uden røg/støj og stank :O)

• #5   23. okt 2011 lad vær med at Køber HSP, jeg har haft en og den var ikke noget at råbe hurra for.
    Hold dig heller til kvalitets mærker som HPI, Traxxas osv. dem kan du også opgrader som du vil, da der er en ocean af eftermarkedes dele.

• #6   23. okt 2011 Og Nitro skal indstilles hver gang smiley
    Træls hvis man ikke fatter at skrue på en karbu, men kan man, så er det en leg smiley

• #7   23. okt 2011 cph- hvad for problemer har du haft med hsp ? min er 5år og køre vel 2-4l pr år, motoren er std, og den som den kom med fra ny. har da knækket et par plast dele ( crash i frostvejr smiley har fået en ny servo og et sæt nye lejer og trækaksler og et nyt spurgear. mine kammerater som køre traxxaas og hpi, bruger mindst lige så mange stumper deres er blot lidt dyrere, desuden er bazookaen en tro kopi af kyosho inferno, og derfor er den 100% kompatibel med de "kvalitets" stumper hvis man føler for det (spild af penge hvis jeg bliver spurgt)

mht justering så JA!!! en nitro skal små justeres i ny og næ og hele tiden hvis man ikke ved hvad man gør og ikke passer den ordentligt..

• #8   24. okt 2011 t-maxx 3.3

• Max J
    Max J Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #9   24. okt 2011 Takker for jeres svar. Vil stadig ha nitro, den lyd er for fed smiley

Må jo bare få lært at skrue på dem, men med lidt fingersnilde og tålmodighed, så kan jeg vel os lære det smiley

Valget er så vist kommet til enten en Revo eller Savage.

• #10   25. okt 2011 altså har tre revoer og de kører ganske godt og har også en mayhem den er stor men er også det vildere smiley

men en revo går du ikke forkert ved og de er meget nemme at skaffe billigt og i god stand

• #11   1. maj 2012 gammel tråd men kom lige forbi , og kan da heller ik andet end smile når CPH skriver man skal holde sig fra hsp.

jeg har en bazooka som min første rc bil overhovedet, købte den let brugt af en bruger herinde smiley har nu haft den i 2 sæsoner og den har kørt ca 3-4 liter hver sommer , og det ik gået helt stille for sig med flyvehop og vilde stunts, jeg kører med andre som har bla hpi og andre fine mærker , og helt enig når man KIGGER på bilen ser de sgu flotte ud i forhold til min bazooka, masser af alu og carbon grej , men når der kommer til kørsel så hænger jeg sgu fint på i topfart, og ren køretid pr dag vi er ude så er jeg 100 % sikkert den der kører mest på dagen, de andre tuder altid over de skal køle ned osv (10 min mindst efter en tank) jeg kører gerne en 2-3 tanke i rap og har aldrig haft problemer. efter jeg har fået en starterboks har jeg de sidste par gange kørt 4 tanke på ca 30 min og så holdt en 10 min pause.

her er en lille video af misbruget af min bazooka , det ikke modellen med alt alu grejet på, det bare en standard model.

dagen videoen blev lavet kostede mig 1 stk mistet skrue , karossen var færdig i forvejen smiley

http://www.youtube.com/watch?v=2gMZAEGp6EU

ps mine samlede kvitteringer på dele til bilen i de 2 sæsoner INCL en starter og batterier til denne = 1773 kr

synes jeg faktisk er ok med den behandling den får på videoen , sådan kører vi hver gang ....

• #12   1. maj 2012 dagens bedste hop af bazooka 3m10sek smiley

• #13   1. maj 2012 Du kan smile så tosset som du vil smiley
    jeg havde måske bare en dårlig model, men jeg blev træt af at den smadrede trækaksler og støddæmpere, fordi det var lavet af norsk nisse stål:)

• #14   1. maj 2012 hehe smiley jeg har ik skiften hverken dæmpere eller trækaksler endnu , dog har den bageste trækaksel været pænt bøjet 2 gange , men lidt med en muggert er den fin igen , har dog et sæt trækaksler i backup smiley

norsk nisse stål den har jeg sgu aldrig hørt før smiley top dollar !!

Kommentér på:
Køb af Nitro offroader

Annonce