949 visninger
|
Oprettet:
Køb af Nitro offroader {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg overvejer at investere i en nitro offroader, men hvad vil i anbefale at købe?
Er nybegynder, men vil gerne have noget kram, og den skal også kunne holde til noget..
Vil gerne have en med el start..
Og den skal være samlet ved køb..
Var til Biler for alle i Herning her i weekenden, og snakkede med en fra hs-racing, han havde en model til 3500,- næsten køreklar, men kan bare desværre ikke huske hvad den hedder, nogle der ved hvilke mærke han evt handler med?
Har også lidt kig på en Traxxas Revo 3.3 og det er ca det prisleje jeg kigger på..
Hvad vil i anbefale i stil med Traxxas Revo 3.3??
maj 2007
Følger: 92 Følgere: 91 RC-enheder: 15 Emner: 145 Svar: 1.693
dec 2006
Følger: 32 Følgere: 30 RC-enheder: 8 Emner: 67 Svar: 563
jan 2010
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 10 Emner: 61 Svar: 584
jul 2011
Følger: 1 RC-enheder: 1 Svar: 51
Jeg har en Hsp. den er billig både i anskaffelse og i stumper, temmelig holdbar og fandens hurtig.
Kan klart anbefale den til bashing ( og onroad med andre dæk) har ikke brugt den på bane så hvordan den arter sig der aner jeg ikke.
http://www.happysale.dk/18-hsp-bazooka-buggy-35-ccm-dk-mest-solgte-rtr-buggyny-model-p-164.html
mht. elstart så skal du vælge mellem rotostart og starterbox. begge dele kan findes i marked til fornuftige priser.
men hvis du er helt ny i rc og ikke tænder helt vildt på lyden af en nitrobrænder med 35000rpm. så tag en brushless el offroader med i overvejelserne, der findes nogle som virkelig sparker røv :-)) uden røg/støj og stank :O)
maj 2007
Hold dig heller til kvalitets mærker som HPI, Traxxas osv. dem kan du også opgrader som du vil, da der er en ocean af eftermarkedes dele.
sep 2010
Følger: 40 Følgere: 38 RC-enheder: 26 Emner: 97 Svar: 1.882
Træls hvis man ikke fatter at skrue på en karbu, men kan man, så er det en leg
jul 2011
Følger: 1 RC-enheder: 1 Svar: 51
mht justering så JA!!! en nitro skal små justeres i ny og næ og hele tiden hvis man ikke ved hvad man gør og ikke passer den ordentligt..
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 13 Emner: 15 Svar: 77
aug 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
Må jo bare få lært at skrue på dem, men med lidt fingersnilde og tålmodighed, så kan jeg vel os lære det
Valget er så vist kommet til enten en Revo eller Savage.
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 25 RC-enheder: 12 Emner: 31 Svar: 289
men en revo går du ikke forkert ved og de er meget nemme at skaffe billigt og i god stand
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 7 RC-enheder: 1 Emner: 13 Svar: 95
jeg har en bazooka som min første rc bil overhovedet, købte den let brugt af en bruger herinde har nu haft den i 2 sæsoner og den har kørt ca 3-4 liter hver sommer , og det ik gået helt stille for sig med flyvehop og vilde stunts, jeg kører med andre som har bla hpi og andre fine mærker , og helt enig når man KIGGER på bilen ser de sgu flotte ud i forhold til min bazooka, masser af alu og carbon grej , men når der kommer til kørsel så hænger jeg sgu fint på i topfart, og ren køretid pr dag vi er ude så er jeg 100 % sikkert den der kører mest på dagen, de andre tuder altid over de skal køle ned osv (10 min mindst efter en tank) jeg kører gerne en 2-3 tanke i rap og har aldrig haft problemer. efter jeg har fået en starterboks har jeg de sidste par gange kørt 4 tanke på ca 30 min og så holdt en 10 min pause.
her er en lille video af misbruget af min bazooka , det ikke modellen med alt alu grejet på, det bare en standard model.
dagen videoen blev lavet kostede mig 1 stk mistet skrue , karossen var færdig i forvejen
http://www.youtube.com/watch?v=2gMZAEGp6EU
ps mine samlede kvitteringer på dele til bilen i de 2 sæsoner INCL en starter og batterier til denne = 1773 kr
synes jeg faktisk er ok med den behandling den får på videoen , sådan kører vi hver gang ....
apr 2010
maj 2007
jeg havde måske bare en dårlig model, men jeg blev træt af at den smadrede trækaksler og støddæmpere, fordi det var lavet af norsk nisse stål:)
apr 2010
norsk nisse stål den har jeg sgu aldrig hørt før top dollar !!
Køb af Nitro offroader