1.226 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Hvilken begynder-bil? Hvilken begynder-bil?

Hej Forum,

Jeg skal finde en bil (julegave til dreng/far på 4/30 år). Satser på en offroader af en slags, da den skal klare lidt græs og grus. Jeg har kigget meget på en HBX bonzer til ca. 1000 kr.

Spørgsmålet er om i har andre gode bud på en god begynder-bil, der er lidt sjovere end biler fra BR til 600 kr.

Budgettet er max 1000 kr

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 400 kr.
  • Samling af basketball stander 500 kr.
  • VVS varmtvandshave i stykker 1.500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken begynder-bil?
  • #2   25. nov 2011 Jimmi P <-- Mange tak for svar! Den ser umiddelbart meget cool ud, lidt a la den Bonzer fra HBX. Dog synes jeg HBX-bilerne fra morfars virker mere moderne, med de nye sendere med korte antenner osv. Hvilket mærke er bilen egentlig, den du linker til. Der er også en "Brontosaurus" på samme site. Med dobbelt så mange støddæmpere, betyder det noget?

Frederik W /!FN RACING! / <-- Tak for tippet, jeg har også selv kigget på den tidligere. Dog er sønnen (inspireret af nogle større drenge vi så den anden dag) meget til "monster truck"-looket som Bonzeren har: http://www.morfars.dk/rc/bonzer-foot-24ghz-p-1629.html - hvis man sammenligner den du foreslår med Bonzer, hvad tænker du så, er det meget forskellige biler.

Og hvad er det generelt at sige om mærket HBX - er det ok eller noget bras?

• #4   25. nov 2011 Hey Simon.

Har været der hvor du er nu. og hvis tanken er at overrække junior på 4-5år fjernbetjeningen så er det rigtig vigtigt at den bil du har er "langsom" !!! der er intet der kan ødelægge far/søn hyggen, som en far der konstant råber PAS PÅ! og er rasende når knægten for 3 gang i denne uge har ødelagt for 300,- (og det kan det nemt koste at jorde et træ/mur/kantsten eller far´s vinterstøvler:-)

Du vil få meget mere far/søn sjov ved at købe eks. 2 af disse :

http://www.morfars.dk/rc/mini-baja-truck-p-4958.html

Illusionen om at man kan være 2 om 1 bil er en dødssejler, al den tid far skal bruge på lige at justere/lige prøve/lige ordne og lige og lige gør at knægten lyn hurtigt mister interessen.

Og dette sagt uden at kende dig,For der findes fædre der er anderledes der er bare ikke fandens mange af dem :O))

Held og lykke // Brian

• #5   25. nov 2011 @Jimmy p.

VI HENVISER IKKE TIL B2B !!!!!

• #6   25. nov 2011 @jimmy p.

nej endnu ..... tjek forum smiley

• #7   25. nov 2011 @jimmy p.

Det står ingen steder, men det er jo også i de færreste tagrender at der står "hovedspring forbudt" :O)

Man er ikke en ret gó kammerat når man henviser en ny bruger til en forhandler der har snydt så mange herinde. Tør godt sige at der ikke findes en Rc forhandler i Dk med et synde register der kommer op på 5% af det B2B kan præstere....

• Kenneth K
    Kenneth K Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #8   25. nov 2011 Jeg har en tilsalg, men det kan godt være den er for hurtig til begynderbil

• #9   25. nov 2011 kristian L <-- Tak for bud - jeg lurer dog lidt på at det er i england, retur-process osv

Brian S <-- Hej Brian, jeg forstår helt sikkert hvad du mener smiley - og tror også du har helt ret. Men vi har gode store pladser omkring huset, så der burde være god plads til at træne uden jeg skal være for nervøs! smiley

Brian og Jimmi <-- Jeg ville nu egentlig selv også have holdt mig fra den webshop, alene pga udseendet, ikke et site der indbyder til at kaste 1000 kr efter - der mangler lidt trust på en måde...

Kenneth K <--- Tak for buddet, men jeg tror vi holder os til noget MED børster i første omgang, så vidt jeg kan forstå så er brushless ganske voldsomt mht farten...

Er der nogen der kan give en hurtig dom over mærket HBX - er det noget skrammel, eller er ok mærke for en begynder, der selvf. forstår at man ikke kan få det hele for 1000 kr ?

• #11   26. nov 2011 Brian S, hvor er det usagligt at fyre sådan nogle bemærkninger af, uden ordentlige begrundelser! og nej, jeg har ikke tænkt mig at lede fora igennem for at finde uheldige episoder, dem kan man sikkert finde om ALLE hjemmesider/butikker. jeg har selv gode erfaringer med B2B, og har da tænkt mig at handle der igen hvis de har noget jeg skal ha-og kan matche priser. det er vel op til admin`s at bestemme hvem der må og ikke månævnes på deres hjemmeside?

• #12   26. nov 2011 Endnu en tråd der blev besudlet med b2b´s navn, og hver gang det sker så er der en håndfuld brugere der roser Benny til skyerne....

Hvis i kære brugere gad læse lidt i forumet så ville i se at alle os (og vi er rigtig mange) der er blevet taget ved røven af b2b også tidligere har rost ham og svoret b2b vores livslange tillid. MEN b2b´s film har det med at knække og hvis i bliver ved med at handle der så ender i også med et "vi hader b2b indlæg" her på rcg...

Og i må forstå at det er meget frustrerende at se en forhandler der mest af alt ligner den danske udgave af dr. jekyll og mr hyde, blive anbefalet gang på gang.

Og til jer der har extremt dårlige erfaringer med andre forhandlere FORTÆL OS OM DET !!

Jeg handler hos:
    happysale
    morfars
    iccom
    rccenteret
    midhobby
    rcfun

Og får rigtig god behandling alle steder, og har ikke hørt noget dårligt om dem, heller ikke på trust pilot.

og til Tau mon ikke han kan finde ud af ikke at snyde en kammerat ??

• #13   15. apr 2012 jeg ville tage

http://www.morfars.dk/rc/stealth-truggy-24ghz-p-5021.html

en af mine venner har den han er 6 og han elsker den han har haft den i noget tid og der er ikke gået noget i stykker på den ud over karosset og den køre super godt den kan også køre grus og asfalt men asfalt slider lidt på dækkene men man kan godt den er rimelig robust kan holde til en del men kan lige se at morfars ikke sælger dele til den men hvis du bor tæt på morfars kan de sagtens bestille dele hjem : )

• #14   15. apr 2012 jo de sælger dele til den kunne bare ikke lige se . )

Kommentér på:
Hvilken begynder-bil?

Annonce