637 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

kristian b
kristian b
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 9

Motor går i stå efter ca. 20 sek. Motor går i stå efter ca. 20 sek.

hejsa
jeg har et problem med en buggy.
Den starter fint nok, men går i stå efter ca. 20 sek.
Hvis den står i tomgang kan den godt stå noget længere, men den siger pludselig "plok" og stopper fuldstændig.
Den er derefter meget svær at starte, jeg troede først det var fordi den ikke fik nitro nok, men der er ingen lufthuller i slangen og den er helt fuld..
Når man lytter til motoren når den er stoppet lyder den som en støvsuger der støvsuger vand op, den syder og bobler.
Hvad kan der være galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motor går i stå efter ca. 20 sek.
  • #1   11. jul 2005 ved ikke så meget om det men en af min venner

pustede ind i sådan en slange der sad fast på udstødning så der kom luft i nitro'en

ellers så prøv at lad vær med at tanke den fuldt op

men har ingen affaring med det men det var da nogle muligheder som jeg tror ikke skader noget

• #2   11. jul 2005 Det kunne jo godt være at den får for meget nitro, men det kan også være for lidt, du må prøve dig lidt frem på den store stilskrue, prøv eventuelt med et frisk gløderør så du er sikker på at det ikke er der hunden ligger begravet, det er så træls at stille karburatoren helt ud af kurs inden man finder ud af at det var gløderøret.
    ( det var erfaringen det med gløderøret, pisse irriterenede )

• #3   11. jul 2005 høt efter flemming han ved det hele

godt flemming

• #4   11. jul 2005 Nej tværtimod, men jeg er ved at lære det. og kom i den forbindelse til at stille min motor helt i skoven da mit gløderør var ved at dø.

For øvrigt er det den eneste måde at lære det på, prøve sig lidt frem, man skal bare være opmærksom på at motoren også bliver for varm hvis den får alt for meget brændstof.

• #5   11. jul 2005 Vil tro det er gløderøret, gør som Flemming siger. Ikke stil før det er skiftet, hvis det ikke gør nogen forskel så stil på kaburatoren.

• #6   11. jul 2005 Tak der Casper.

Simon var lige ved at blive næsvis..

• #7   12. jul 2005 jeg trå det er varmen fordig jeg var ude og køre med thommas l og vi kørte fint 2 tanke så skulle vi køre noge ond rode og på med noget nyt nitro en helt ny dunk der har stået i skygen Hele dagen da vi så hadet fylt opså fik vi bilerne i gang så skulle vi give fuld gas så gik de ud uandset hvad hvorlangt vi skruget blaningens skruge ind eller ud så gik bil ud nå vi ga fuld gas nå men så gik vi hjem til ham og fik renset hvores biler og ud igen jeg fik min igang thoms l gøre det stadig hvad kan der være galt ?

Kommentér på:
Motor går i stå efter ca. 20 sek.

Annonce