{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

Brainstorm ang speedrun karros.- Hjælp tak :) {{forumTopicSubject}}

Hey guys, jeg er stødt ind i samme problemer som Jan h havde da han købte dette karros http://www.rcgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=18886
vinden tager fat i siderne på karrosen og får det til at ryste helt vildt, så det larmer. Jo hurtigere jo værre.
Det er 2 gang je ger stødt ind i det problem med den slags karroser. Havde et lign på mini revoen, og det var ubrugeligt pga samme fænomen.
Er det bare show karros, eller kan man bruge det til 100+ ?
Da jan havde det, så var skærmkasserne ikke klippet ud, og for at løse problemet med rystelser, limede han en masse afstivning i, men det løste stadig ikke problemet, og tilføjede en masse vægt.
så jeg tænkte at jeg ville klippe det som det var meningen.
Det kører skod smiley så har valgt at smide det på hylden og forsøge med 2 andre body's (dodge stratus og mercedes amg 1:10 tc karros 190/200mm)

Har i nogle tips og tricks ? Lad mig høre smiley
God påske
mvh k

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brainstorm ang speedrun karros.- Hjælp tak :)
  • #1   6. apr 2012 hvad med at prøve at efteline de gamle F1 biler fra 80erne ved at lave et gummi skørt under bilen så du laver sugekoppen fernomenet.
    og lave så der kun kan komme luft ind under fronten på bilen.
    bare en lille ide her fra.
    mvh kent

• #2   6. apr 2012 Hmm jeg fiksede min e-revos sider fast på batteri traysne klapper med noget velcro jeg købte i Aldi til 18 kr for et par meter, og jeg sluppet af med blafrende sider når den nærmer sig de 100 smiley

• #3   6. apr 2012 Kent c. Tak for iden, den er lige lidt for avanceret. Jeg leder efter løsning med bodys smiley

jonas, det er desværre ikke en mulighed på denne bil.
    Tak for indsatsen. kom endelig med flere.
    Irrerterer mig at se at flere af de rigtig hurtige, kører med lola og pancar typer karroser. Må spørge dem ad hehe.

• #6   6. apr 2012 Well den karosse er jo langtfra særlig aerodynamisk, skarpe kanter er dødens de skaber turbulens, kig hellere efter noget mere dråbe formet? En vanddråbe er den forn i universet der skaber mindst vindmodstand...

Karossen på dit link er en stor vinge, som enda er tænkt til skabe maximum vindmodstand, så bilen kan holde høj svinghastighed...

Kig på drs systemet på f1 bilerne, vingen sløver bilen sindsygt meget på lige stærk, når vingen åbner ved drs aktivering, accelerere bilen til en hastighed der ligger 10 - 15 kmt højere end normalt.

• #7   6. apr 2012 Gaffa duer ikke smiley
    Jan H havde brugt stål vinkel beslag, yes det var stivet af, men vejede og problemet var ikke løst.

Ved godt det ikke er aerodynamisk, men jeg bryder mig ikke så meget om rc fly, vil hellere holde bilen på vejen, så derfor den type karros, som skaber et tryk uden lige smiley
    Men jeg tester næste gang med et mere aerodynamisk karros smiley og så må jeg lære at styre bilen i luften hehe.
    Tak for respons gutter, kom endelig med ide'er og forslag, evt link til karros i tror vil gøre sig godt med 200kmt.

mvh k

• #10   6. apr 2012 Alexander har ihvertfald bevidst at det kan klare 150kmt smiley

Kommentér på:
Brainstorm ang speedrun karros.- Hjælp tak :)

Annonce