{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

Stor Begynder heli...?? {{forumTopicSubject}}

Hej Rcg
Jeg har kørt RC biler små to år nu, men har nu fået lyst til at prøve kræfter med en helikopter...Jeg har ingen erfaring med hvad jeg skal kigge efter i en begynder helikopter, en brugt helikopter kunne være en mulighed hvis det er en man kan købe dele til endnu....
Meld frisk ind...
Kim 24441626

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stor Begynder heli...??
  • #1   11. apr 2012 Helikopteren skal ikke være en lille model...pris ca 1700-1800..

• #2   12. apr 2012 Hej

Du får absolut ingen stor begynder heli for 1700-1800 kr

• #3   12. apr 2012 Hej Kim
    Pm sendt smiley

• #4   12. apr 2012 Hej Kim,

Hvis du aldrig har fløjet en 6 kanals heli og du ikke er typen der vil bruge 10 timer på en simulator først, så er det stort set umuligt, at flyve rundt med en 450-500 størelses heli uden at banke den i jorden op til flere gange. Det kan være dyrt skal jeg hilse og sige.

En god måde at starte på, er at købe en msr X, som har nogenlunde samme flyveenskaber som de større helier. Altså du får en fornemmelse af hvor svær sådan en kan være at holde i luften.
    Den koste meget mindre i reservedele. Når du har fået nogenlunde styr på den, så kan du kaste dig ud i en af de helier som Michael linker til.

Sidst men ikke mindst. Lad dig ikke lokke af "netto" helieren. Skal du have en lille heli, så er msr x nok den bedste. Når du rykker over til de større helier, så købe dig en T-rex model. Der er pris og kvalitet i god tråd og det er det alle andre flyver, så der kan du meget nemmere hente hjælp på nettet. fx. (modelflyvning.dk)

mvh
    Mark

Kommentér på:
Stor Begynder heli...??

Annonce