710 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

ingen kontakt ved køb ingen kontakt ved køb

hej er der nogle der kender kim rask n her inde fra

http://www.rcgalleri.dk/bruger/14288-kim_rask_n

har købt og betalt en tt-01 med en masse rød alu. og havde go kontakt men 2 dage efter indbetaling kan jeg ikke få fat i manden?? 14 dage siden

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ingen kontakt ved køb
  • #1   4. jun 2012 nej men jeg har haft kontagt med en :KIM P som angiveligt boede på bornholm, men havde bank i jylland !?! jeg overførte 450,- til ham for en buggy han skulle sende til mig. og havde kontagt med ham i 2-3 dage. har haft kontagt med hans bankdame men hun må ikke udlevere penge/adresse/tlf. og det er 7 mdr siden.....han har læst de mails jeg skrev til ham, men intet svar.
    Det kan jo være det er den samme mand som har lavet flere profiler for at kunne fuske....
    Derfor har jeg, for aftertiden altid sørget for at få navn og adresse og tlf inden jeg overføre penge eller sender vare til en sælger/køber...

hvor er det altså surt at nogle idioter skal ødelægge det for andre....:-(

• #5   4. jun 2012 ham kim p jeg har "handlet" med har dette konto nr:

Blokér afsender

Fra: kim pTidspunkt: 29. nov 2011Emne: SV: den køber jeg.

hej 400 plus porto vil sige du skal overføre 475 til min konto og sender den når jeg kan se penge på min konto

konto nr 3402573023

reg.nr 3201

var sidst online 27 marts i år....
    måske det er den samme....

• #6   4. jun 2012 hvad skulle det hjælpe og stemme ham ud ?

• #7   4. jun 2012 tak drenge, må lige forsøge lidt i morgen igen... har tlf nr og adresse.. men om det er en der udgiver sig for en anden ved jeg jo ikke... men det er bare af flere gange henover 2 måneder jeg har haft kontakt...

• #9   5. jun 2012 Det ser da ud til Mr Buffman har handlet med ham sidste år. Måske han har flere oplysninger?

• #10   5. jun 2012 Det er altid de få der skal ødelægge det for de andre smiley

7,9,13 jeg har aldrig haft problemer smiley
    Har endda oplevet at få sendt 2 gange, inden folk fik pengene på deres konto, som de jo så selvfølgelig fik smiley

Måske er der sket noget med ham Kim rask.

Jeg plejer at tjekke om de har venner, evt. venner jeg selv har/eller har handlet med.

Lyder det for godt til at være sandt? Så er det jo nok.

Prøv at smide en besked til kent c, han kan findes på hans venneliste. Ham har jeg mødt personligt, så den er god nok ang kent smiley

• #11   5. jun 2012 Kan se i vores info at han skulle komme fra Nørresundby

Kommentér på:
ingen kontakt ved køb

Annonce