Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FG Baja
  • #1   10. jun 2012 det kommer an på hvad du skal køre

• #3   10. jun 2012 Jeg skal køre ved team godt gemt. Der er mange sving og 1 lille hop. Selve banen er ikke så stor.

• #5   10. jun 2012 4WD drifter over alle 4 hjul når du giver gas i et sving.
    2WD smider bagenden og snurrer rundt.
    4WD kører lidt langsommere (topfart) pga. remtrækket osv.
    2WD får tæv af 4WD på baner med mange sving/løst underlag.

• #6   10. jun 2012 hvis vi snakker 4wd så glem FG baja og køb FG leopard i stedet.. Langt bedre bil.

//Dan

• #7   10. jun 2012 2WD er der 200% mere fun ud af smiley

• #9   10. jun 2012 Det er vist MEGET MEGET subjektivt om du skal vælge det ene eller det andet!!!!
    Nogle mener 2wd andre sværger til 4wd. V ed ikke hvad der er bedst

Jeg har prøvet slash 2 og 4wd en masse Tamiya 2wd og lidt forskellige både benzin- og elbiler, 2 og 4wd.
    De er forskellige....

Du må bare selv bestemme, men jeg vil altid selv vælge 4wd, selvom jeg er meget glad for alle mine 2wd

• #12   10. jun 2012 Den RIGTIG dygtige chauffør er hurtigst med 2 wd i optimal opsætning. Alle os der kun har kørt i 10år er hurtigst med træk på alle hjul smiley det er vejen hvis vi ikke vil stå på tværs eller vælte i hvert heat..

Med en Fg 4wd kan man sagtens køre og lave knejte cirkler. Og skulle man få lyst til at køre lidt 2 wd med samme bil. Så er de foreste trækaksler afmonteret på 2 min. Men tro mig, man sætter dem hurtigt på igen smiley

2wd har 2 fordele. Der er færre sliddele og de er billigere .......intet andet smiley

Hpi er bedre i 2 wd. Leopard er bedre end baja i 4wd og mange mener at mcd er toppen inden for 4 wd ......

• #13   10. jun 2012 En lille indskudt kommentar:

Dem som bedst kan lide 2wd, er super-proffer - eller nogle som gerne vil lade som om de er det ! :). Som Brian S siger tror jeg vi andre skal holde os til 4wd.

Bare min mening....

• #15   10. jun 2012 Ja Phønix, det er jo ok. Men os der ikke er særligt dygtige til at køre, og alle nybegynder-basher tror jeg hellere vil ha en 4wd. Men det er bare min mening. Som sagt er jeg rigtig glad for mine 2wd biler, men 4wd er bare nemmest (synes jeg)

Men ok, hver sin smag. Køb hvad du mest selv har lyst til. Du bliver íkke glad, hvis vi andre tager beslutningen for dig smiley

• #16   10. jun 2012 Spær ??? Jo hvis man vil drifte eller køre drag er det en god ide . Vil man hurtig gennem kurverne så er man bedre tjent uden smiley spær gør at bagendes er helt "løs" og umulig at køre hurtigt med når vejen drejer..

• #19   10. jun 2012 Himoto 4 wd er en god begynder bil... Og så er det jo også hvor meget man vil bruge af penge på indkøb af bil

• #20   10. jun 2012 Har en leo du kan købe... kontakt mig i en personlig besked. Det er den du kan se som mit profil-billede.

• #21   10. jun 2012 FG Leopard race eller competition.
    En brugt leopard race koster ca. fra 3500 og op.

• #22   10. jun 2012 Spær er noget der bruges til drift biler eller Crawlere.
    Fuld spær er ikke brugbart på en On eller Offroad bil.

• #24   17. jun 2012 Hmm... Ved da, at nogen kører konkurrence med m-05 med fuldt spær, sååå.... At sige det ikke er brugbart til andet end drift og kravle kravle er vist ikke helt korrekt smiley
    Har ikke selv prøvet (men det kommer jeg til), men den skulle komme hurtigere ud af kurverne.

• #25   17. jun 2012 ......og nu sidder jeg og tænker på om jeg alligevel skal beholde min MCD... Den her snak om ls gi'r mig lidt lysten tilbage smiley

• #26   17. jun 2012 Klart du skal beholde din LS Off så er det bare en tur til MRCC ... Så er du ude Ove køre

• #27   17. jun 2012 V2rumle -
    M05, så snakker vi tæppe? Jeg ved at der køres med spool foran men at køre med spool bagpå giver ingen mening.

Faktum er, at forhjulene ikke har tilstrækkeligt bid til udføre et skarpt sving med optimal hastighed hvis du kører 100% spær på det bagerste diff på en 2 eller 4wd offroader. Når du, efter at have sluppet gassen på vej ind i kurven, giver gas igen vil bilen med spær trække skråt ud i svinget. Her snakker vi ikke om oplagte kurver men rigtige sving.

• #28   17. jun 2012 Team godt gemt M - he he - ja der er jo ikke vanvittigt langt når jeg bor i tommerup smiley
    det er godt nok en onroad MCD, meeen - hvis jeg lige laver plads i karrossen og monterer 4 buggy hjul og hæver den en tand op fra jorden, så skulle den vel kunne håndtere lidt offroad!?

Dennis M - så er vi vist enige smiley

Kommentér på:
FG Baja

Annonce