{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

fg baja {{forumTopicSubject}}

jeg vil lige høre omjeg skulle købe en fg baja. 2 wd.benzin . om det er en stærk bil. og om der er noget man særligt skal passe på ved den model .når man køber brugt smiley jeg har set den har et lille hjul i røven .det må være for at beskytte bagvingen..eller ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af IKEA seng 500 kr.
  • Opsætning tv 900 kr.
  • Samling af 5 Ikea reol elementer i BILLY serien. 1.600 kr.
  • Skift af pærer på WW UP 600 kr.
  • Vandforsyning til opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Opsætning af udendørs lamper og sensor 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fg baja
  • #1   24. maj 2015 Kik min FG-Leopard noget federe.. smiley
    Men nej ellers er FG et godt mærke, men self. altid være på vagt overfor mishandlet legetøj, det er trods alt 11kg der bliver testet på forskellige måder..
    Og nej har den et hjul bagpå er det gejl, så det ikke ryger for langt bagover når den kører på baghjul.. smiley

• #3   24. maj 2015 Hvis det er sjov så Baja Fg buggy. Men Den dur ikke til bane. Der skal du se efter en Leopard.

• #4   24. maj 2015 Vil give Jens N ret, dog så skal du specifikt gå efter en leopard 2 (den nye model). Den gamle leo er ikke meget bedre end en Baja....

• #5   25. maj 2015 jeg takker for svaret. jeg glæder mig til en benzin bil. men ham der havde den skulle lige gå den efter -han skulle skifte en bærearm og en drivaksel..men vis jeg får den købt når den er klar skal jeg nok vise billeder af den herinde..

• #7   28. maj 2015 det bliver imorgen jeg skal ud at kigge på en fg baja .han skrev lige idag at den var køreklar. det bliver spændende.... smiley Hov jeg har forresten en WFLY WFTO7H SENDER DEN ER VIST TIL EN HELIKOPTER HVAD KAN MAN SÆLGE SÅDAN EN FOR2.4GH

Kommentér på:
fg baja

Annonce