464 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Taske til min Savage + udstyr... Taske til min Savage + udstyr...

Jeg søger en taske der kan rumme min Savage + noget af udstyret.
Indtil videre har jeg fundet denne, som jeg synes ser spændende ud :
(link fjernet)

HPI's egen ser også OK ud, men den har ikke så mange rum, og så koster den kassen.

Er der nogen der kan anbefale noget? En til min buggy har også interesse... Evt. en hvor begge kan være i. Det ville være KANON! smiley
Eller nogen som har en liggende de er interesseret i at sælge?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Taske til min Savage + udstyr...
  • #1   24. jul 2005 ´HPI´s egen taske har jeg, den er kanon.
    Du kan købe den hos modellbau-friddel.
    Koster ca. 400 danske kr.

• #2   24. jul 2005 Hvorfor ikke bare lave en trææske selv? Eller hvis det skal være sådan noget der så køb en trolley (kuffert med hjul)... En af de små. De koster 100 kroner og har en perfekt størrelse til en savage. Eller bare en ganske almindelig sportstaske. Der er da ingen grund til at give så mange penge for det andet der.

• #3   24. jul 2005 Jeg vil hellere give lidt ekstra for noget som er lavet til det...
    Jeg er elendig til at lave sådan noget selv, og vil have noget som er let at have med at gøre, og gerne lidt smartere end en rullekuffert smiley

• #4   24. jul 2005 En rullekuffert er da smartere end en sportstaske... Meget lettere at komme frem med. Og den fås i en helt perfekt størrelse til en savage m. tilbehør. Ved det da jeg selv har en lige i den størrelse... Hehe... Men hvis ikke du har evnerne til selv at bikse det lidt sammen kan jeg da godt se det er nemmere og køre færdiglavet;)

• #5   24. jul 2005 køre = købe

Kommentér på:
Taske til min Savage + udstyr...

Annonce