702 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hvilket el til tractorpuller ??? Hvilket el til tractorpuller ???

Hey

Jeg mangler lige lidt hjælp til valg af en ny el-motor samt esc..

Krav til motoren:

str 540
brushless
MAX 5mm akseldiameter
Skal have godt med omdrejninger samt et godt moment

Krav til esc:

Frem / bak
Klare 2 cell lipo
Så lille i str som muligt

Det hele skal bruges i en tractorpuller og skal derfor IKKE være det dyreste man kan finde..

Brugte dele kan også have interesse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket el til tractorpuller ???
  • #2   3. aug 2012 No offence, men er der ikke nogle ok fora indenfor tractorpulling i udlandet? Mig bekendt er det vist fåtallet herinde som har noget med det at gøre, ergo burde der være mere kompetent respons at hente andetsteds smiley

• #3   3. aug 2012 mit bedste gæt ville være Outrunner så der er så meget masse som muligt der bliver sat i becægelse, og så ved jeg sku ikke om den skal kører max omdrejninger et forsigtigt bud ville værer at du skal kigge efter nogle Fly outrunners, 4-6000kv

• #5   3. aug 2012 Tja jeg ville også vælge en outrunner. Men 2celler max ??? giver nada mening.
    Så vil jeg hellere se hvor mange myrer jeg kunne få plads til under mine øjenlåg...

• #6   3. aug 2012 Nå men hvis det er hvad du søger, så skal du kigge efter en leopard motor med 4 poler eller en tenshock motor med 6 poler i 540str. Begge med så mange rpm som muligt, når du nu søger det.
    Og på hvilket tidspunkt i traktor pulling skal du bakke ?
    Hvis bak er lige meget, så kan du købe en af de billige 200A fly esc, men sørg for at den kører fra 2celler lipo og op.

mvh k

• #7   3. aug 2012 http://www.micropulling.nl/

• #9   4. aug 2012 Ja som Frank skriver så siger reglementet max 2 celler men da jeg ikke har kunne finde mig til rette med det + lidt andet har gjort at jeg rykker op i klassement og laver en traktor til den nye klasse i Tyskland - Holland - og Danmark nemlig...

Super Stock LITE klassen

Og det indebærer at jeg har kig på en 10cmm nitromotor i stedet...

Men takker for jeres inputs

Ps Frank jo jeg havde tænkt mig at bakke men i zig zag mellem kegler smiley

Kommentér på:
Hvilket el til tractorpuller ???

Annonce