Modelsport - lang leveringstid med billig Royal air mail fragt Modelsport - lang leveringstid med billig Royal air mail fragt
jeg har to spørgsmål som jeg søger svar på fra folk som har handlet med modelsport og har fået deres pakker med den billige fragt:
Jeg spørger om dette fordi jeg i søndags bestilte en pakke fra modelsport hvor alt (naturligvis) var på lager. Mandag gjorde Modelsport mig opmærksom på at pakken var sendt og jeg regnede derfor med at få pakken i løbet af ugen. men pakken er stadig ikke er ankommet. Jeg vil personligt sige at det er lidt mærkeligt, men lad mig høre jeres erfaringer med den billige fragt.
mit andet spørgsmål er igen relleteret til den billige fragt:
på modelsports hjemmeside står der følgende under Terms:
3.4 - International orders, as a rule, are shipped using a trackable and insured carrier service
dette undrede mig også, for jeg har nemlig ikke fået noget Track & trace nummer. Det kan selvfølgelig være at det kun er modelsport der har nummeret, men hvad ville meningen være med det? igen, lad mig høre jeres erfaringer
tak på forhånd!
sep 2010
Følger: 40 Følgere: 38 RC-enheder: 26 Emner: 97 Svar: 1.876
Men det svinger meget synes jeg..
jul 2005
Følgere: 31 RC-enheder: 1 Emner: 179 Svar: 2.629
Følger: 13 Følgere: 187 RC-enheder: 42 Emner: 94 Svar: 3.954
Jeg har heller ikke kunne få oplyst mine TT numre de sidste gange jeg bestilte.
Første bestilling blev leveret på præcis en arbejds uge altså 7 dage - anden gang tog det 9 dage.
Det engelske postvæsen er ikke særligt hurtige - og med OL oven i hatten og ekstra sikkerhed osv osv så hav tålmodighed for op til 14 dage.
Tingene kommer altid fra model sport - ting tager bare den tid ting tar' som Carlo udtalte i Walther & Carlo filmen.
feb 2007
Følger: 32 Følgere: 26 RC-enheder: 14 Emner: 58 Svar: 823
sep 2011
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 2 Emner: 13 Svar: 155
feb 2009
Følger: 17 Følgere: 16 RC-enheder: 17 Emner: 25 Svar: 414
men det bliver der ikke gjort noget ved.....
maj 2009
Følger: 28 Følgere: 29 RC-enheder: 20 Annoncer: 1 Emner: 8 Svar: 144
jan 2006
Følger: 29 Følgere: 32 RC-enheder: 12 Emner: 75 Svar: 824
Modelsport - lang leveringstid med billig Royal air mail fragt