2.170 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Modelsport - lang leveringstid med billig Royal air mail fragt Modelsport - lang leveringstid med billig Royal air mail fragt

jeg har to spørgsmål som jeg søger svar på fra folk som har handlet med modelsport og har fået deres pakker med den billige fragt:

Jeg spørger om dette fordi jeg i søndags bestilte en pakke fra modelsport hvor alt (naturligvis) var på lager. Mandag gjorde Modelsport mig opmærksom på at pakken var sendt og jeg regnede derfor med at få pakken i løbet af ugen. men pakken er stadig ikke er ankommet. Jeg vil personligt sige at det er lidt mærkeligt, men lad mig høre jeres erfaringer med den billige fragt.

mit andet spørgsmål er igen relleteret til den billige fragt:

på modelsports hjemmeside står der følgende under Terms:

3.4 - International orders, as a rule, are shipped using a trackable and insured carrier service

dette undrede mig også, for jeg har nemlig ikke fået noget Track & trace nummer. Det kan selvfølgelig være at det kun er modelsport der har nummeret, men hvad ville meningen være med det? igen, lad mig høre jeres erfaringer smiley

tak på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 400 kr.
  • Samling af basketball stander 500 kr.
  • VVS varmtvandshave i stykker 1.500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Modelsport - lang leveringstid med billig Royal air mail fragt
Kommentér på:
Modelsport - lang leveringstid med billig Royal air mail fragt

Annonce