Fly/heli - Nitro eller elektrisk: Fordele og ulemper? {{forumTopicSubject}}
Som ny går tankerne bredt om man er til nitro eller el. Jeg har før haft nitro bil for et par år siden og nød at jeg kunne kører uafbrudt nærmest. Det mest irriterende var dig, at jeg ofte bøvlede lidt med at få den startet.
Nu går mine tanker på, om hvad jeg skal vælge hvis jeg ska have noget fly eller heli. Batteri tiltrækker mig på mange punkter, men det faktum at jeg kun kan flyve ca 8-10 min på èt batteri gør mig lidt trist, da det så vil betyde jeg skal ud og investere i mange flere batterier, hvis jeg nu vælger at kører lidt hjemmefra for at flyve.
Derimod med nitro, vil jeg bare skulle have noget brandstof med Men der er også mange ulemper ved nitro, i det det er mere komplekst og mere vedligeholdelse.
Hvad er jeres for/imod for nitro eller elektrisk når vi snakker fly og helikopter
sep 2010
Følger: 40 Følgere: 38 RC-enheder: 26 Emner: 97 Svar: 1.882
Men det er lidt en religion du spørger om her
jul 2007
Følger: 13 Følgere: 2 RC-enheder: 4 Emner: 9 Svar: 42
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.842
apr 2007
Følger: 23 Følgere: 20 RC-enheder: 6 Emner: 13 Svar: 1.318
De er ikke saa "tunet" og derfor ogsaa meget nemmere athave med at göre....
sep 2010
Følger: 40 Følgere: 38 RC-enheder: 26 Emner: 97 Svar: 1.882
Så længe man vedligeholder den.
Det er jo så forskellen, ingen vedligeholdelse ved el
jul 2007
Følger: 13 Følgere: 2 RC-enheder: 4 Emner: 9 Svar: 42
Bare bliv ved hvis i har flere.
sep 2010
Følger: 6 Følgere: 3 RC-enheder: 5 Emner: 1 Svar: 4
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.842
Fly/heli - Nitro eller elektrisk: Fordele og ulemper?