808 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Køb af brugt tt-01 til drift Køb af brugt tt-01 til drift

Hej alle
Jeg kigger på en brugt tt-01 bil som jeg, som nybegynder, gerne vil bruge til drift. Der er flere Enzo Farrari til salg bla. her:
http://www.dba.dk/fjernstyret-bil-tamiya-tt-01/id-87028345/
Kan den bruges og ombygges eller er den for gammel?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af brugt tt-01 til drift
  • #1   14. dec 2012 Jeg synes prisen virker ret ok (sender/modtager, biler, dæk, karosser, batterier og oplader!) i forhold til alle de ting du får med.

Men, jeg er også sikker på at andre vil anbefale du køber en bedre vogn. Som begynder skulle du nok kunne drifte når diff'erne er låst og drift dæk er monteret.

• #2   14. dec 2012 Jeg ved nu ikke lige hvor billigt jeg synes det er for en gammel udpint TT-01. Du kunne også se på det tilbud de har ved Morfars lige nu på Sniper til 499,- Så mangler du selvfølgelig et motorsæt, batteri og en (brugt) sender/modtager. Men tror bare du får mere glæde af det. Mange brugte biler er forskruede og bliver aldrig til gode biler igen.

• #3   14. dec 2012 ja 499 for et kit så kommer oveni batteri og motorsæt også en lader og så vel også drift dæk og servo.Så kan det da også hurtigt løbe op

• #4   14. dec 2012 helt ny sniper hos morfar 1299 mangler kun batteri ellers ready to run med 2,4 anlæg

• #5   14. dec 2012 Tjah, så kan han egentlig "bare" købe en ny undervogn til 106kr hvis det skulle være hoved problemet: http://www.midhobby.dk/produkter/125-tamiya/8997-tamiya-tt-01-chassis-----------------/

• #6   14. dec 2012 fedt, tak for indlæggene. Jeg ved ikke helt hvad jeg gør endnu.

• #7   14. dec 2012 Ja, det er rigtigt man kan købe den RTR til 1.299,- Også fint hvis man er tilfreds med de ting man får med, men hvis man, som jeg selv, alligevel skifter motor, hjul, batteri m.m. ud til noget andet bagefter, er det vel egentlig spild af penge. Men hvis man vil have brugt TT-01 er der nu mange andre derude som ser langt bedre ud til prisen end den før nævnte.

• #8   14. dec 2012 Men Namflow, 3 chassis, mindst 1 hel bil, rigeligt med radio anlæg selvom ikke 2.4, ekstra dele, karosser, masser af dæk osv...til 900kr? Virker som om det skal være smidt i din nakke gratis før du vil tage imod smiley hvis nu det var en begynder tt-01 du var ude efter smiley

• #9   15. dec 2012 Men jeg mener bare at hvis man ikke har brug for de ekstra dele, så er det jo spild af penge. F.eks. alle dækkene, ja men han vil jo gerne bruge den til drift, så alt andet end drifthjul er jo ikke interessant. Og nogle gamle 27/40MHz anlæg er, efter min personlige mening, heller ikke meget værd. Du kan jo købe et næsten nyt 2,4GHz for 3-400 kr. Hvis man starter med alt for dårligt udstyr ender man måske med at miste interessen fordi det ikke levede op til forventningerne. Men siger det også bare fordi jeg ved af egen bitter erfaring at mange gamle biler er totalt forskruede i gevindene i det bløde plastik, men dermed ikke være sagt at de alle er.

• #10   30. dec 2012 Synes det vigtigste på en drifter er en god motor, har en brushless i min sniper og den er lidt for urolig ved lave omdrejninger - måske en sensored eller en brushed motor er bedst. Karstens Sprint er fin, den har jo bælte modsat sniper og tror det er nemmere at modificere counter steering på en sprint... har også lagt mærke til at der er megen forskel i dækkene, HPI har 2 forskellige der er forskellige i hårdheden og det har også ret meget at sige på asfalt - på et trægulv er det vist hip som hap...

Kommentér på:
Køb af brugt tt-01 til drift

Annonce