Justering af Toe på Losi Mini 8ight Justering af Toe på Losi Mini 8ight
Hej alle...
Så er jeg ved at være i mål med min Losi Mini 8ight.
Tak til alt den hjælp jeg har fået, lige fra at få valgt den rigtige afløser/suplement til min TA RC18B, til gode råd om, hvad jeg bør skifte ud på den (en særlig tak til Kim P, som har hjulpet rigtig meget og kommet med hurtige svar).
I går aftes med ESC kalibreret og der blev foretaget et lille testrun indendørs på et jævnt underlag.
Nu mangler jeg vidst lige en ting mere.
Den kører pænt ligeud når jeg kører fremad, men drejer lidt til den ene side, når jeg bakker.
Går ud fra, at det ikke er STR trim der skal til, for så ville den vel kører til den ene side både fremad og tilbage??
Med den smule jeg har lært, går jeg ud fra, at det må skyldes, at det ene baghjul står lidt skævt i toe-indstillingen !?
Er der nogen der har nyttig hjælp eller nyttige link om stearing/toe indstilling på RC-biler, modtager jeg det meget gerne.
feb 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 28
Heller ikke så stærk i, hvad jeg skal justere på, hvis en bil fx kører lige fremad, men bakker skævt til venstre.
apr 2006
Følger: 122 Følgere: 128 RC-enheder: 18 Emner: 103 Svar: 4.206
Det kan så vidt jeg ved ikke opnås.
Så du bliver nød til at vælge hvornår du helst vil have din RC bil skal køre lige ud
Jeg fortrækker at den skal køre lige når jeg køre frem ad, da det er der jeg har brug for præcis styring.
Baglæns er jo blot hvis man har kørt ind i noget
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 137 RC-enheder: 32 Emner: 18 Svar: 594
Du kan ikke indstille toe in/out bagpå, med mindre du køber dem i alu til at indstille grader....
Den triller fint med det den kommer med, lige ud af boxen..
Foran kan du indstille toe in/out ved at skrue på den lille crom stang der går ud til styrespindel...
Jeg kører med ganske lidt toe out i front...
Det giver god styring, og funker til mig...
Camber, kører jeg med 1 grad negativt hele vejen rundt....
Men prøv dig lidt frem...
Mvh Turbo
Justering af Toe på Losi Mini 8ight