{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Mads S
Mads S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

RC opladning - hjælp {{forumTopicSubject}}

Hejsa...
har et lidt sjovt spørgsmål...

Jeg har "for sjov" købt en fjernstyret bil (RC) til min egen underholdning i sommerferien, rejser til IT på onsdag.

http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=87031&type=

Jeg fik den ind af døren igår. Men instrukserne var på Hollandsk. Jeg tænkte, "HEY, det kan altavista's oversætter da lige klare", og det kunne den også, men der stod ikke noget om hvor lang tid sådan et batteri skal lade.
Så jeg skrev til CompuMail som jeg købte den igennem, om de vidste det, men det gjorde de self. ikke.

Er der nogle RC nørder, "strøm" experter, eller bare nogle der ved lidt om opladning af 9.6V batterier så ville jeg blive glad

Ved det er et lidt "off topic" emne men tænkte det måske var herinde jeg kunne være heldig at finde svar.

Tak,

Mads S, Viborg

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RC opladning - hjælp
  • #1   19. jun 2004 Hvor mange mAh er det på.. Burde stå på batteriet. JEg kan ikke se det af linket.. Men de plejer gerne at være på ca. 800 mAh og de leverer som regel en 200 mAh lader med, hvilket jo så iøvrigt giver de ca. 4 timer Nikolaj nævner... De slår også fra selv, så du burde kunne sætte den til om aftenen og lade den lade natten over....

Kommentér på:
RC opladning - hjælp

Annonce