{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Batteri opladning
  • Lars S
    Lars S Tilmeldt:
    jun 2006

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #1   13. jun 2006 ok så må jeg vendte til i morgen med at køre Øv da...

• #2   13. jun 2006 Dit batteri skal med standart lader lade:
    1800 * 1,4 : 500 = 5,04 timer.

Hvis du altså bruger standart batteri, og standart lader. Hvis det er første gang du lader på dit batteri, kan det normalt være godt at give det en halv time ekstra. Men kun denne ene første gang.

• Lars S
    Lars S Tilmeldt:
    jun 2006

#3   13. jun 2006 hmm slår den ikke selv fra når den er opladet? det er en HBX Skyline jeg har købt fra Morfars,dk

• #4   13. jun 2006 Ikke hvis det er en standart lader. Så det gælder om at være hjemme når de er færdige med at lade.

• Lars S
    Lars S Tilmeldt:
    jun 2006

#5   13. jun 2006 Ja eller oppe smiley

• Lars S
    Lars S Tilmeldt:
    jun 2006

#6   13. jun 2006 Hvilken oplader skal man så savde vis man vil havde en god billig en??

• #7   15. jun 2006 Steffen: Min formel er korrekt. Jeg så den første gang i instruktionsbogen til min oplader, og min fysiklærer har senere bekræftet den er korrekt. RCinfo, er det ikke også den side morfars har en finger med i spillet på? Det er da ikke første gang jeg har hørt de har taget fejl.

• #8   15. jun 2006 Det er fint med en masse viden. Men jeg vælger stadig at tro på min fysiklærer, som er lærer på HTX på alle 3 årgange. Dvs. han har gået på Universitetet, og har en uddannelse der giver ham den nødvendige viden. Når han mener 1,4 er det korrekte antal at gange med, og det ovenikøbet er det der står i instruktionsbogen til min lader, tror jeg selvfølgelig på det. Jeg har ikke brug for en hvis HTs vurdering, da jeg tror min fysiklærer/instruksionsbog har mere ret end han har.

Kommentér på:
Batteri opladning

Annonce