997 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Byttehandel, hvad havde i gjort ? Byttehandel, hvad havde i gjort ?

Overvejer en byttehandel...

Min kære Cen, med en Ansmann Terrier..

Terrier'ern er ganske fin, og jeg kunne godt tænke mig noget lidt større, da jeg syntes 1/10 offroad er meget lille, og rimelig hidsig i forhold til kræfterne af sådan en nitro motor... den er jo nærmest umulig og holde i jorden, uden den drejer rundt om sig selv.. måske bare det er noget der kræver øvelse.. Derimod er 1/8eren jo en del mere stabil pga den er lidt tungere, og vil nok bedre egne sig til det jeg køre på.. som bare er alm offroad og i skov områder uden alt for store hop.. Men er bange for det måske bliver for sløvt og den ekstra vægt gør vel også, at den bliver mere skrøbelig overfor bash?
Evt nogen der har haft sådan en maskine før..
der sidder en .21 AR motor på den..

Jeg har jo lige ofret en del på min... Men hvad havde i gjort?

hvis man tog et eksempel og sagde at 1/8eren var lige så bash-proof, hidsig osv osv osv som min cen, så havde jeg med 110% sikkerhed kørt 1/8!
håber i kan følge hvor jeg vil hen med mit emne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Byttehandel, hvad havde i gjort ?
  • #1   15. jun 2013 Kunne aldrig finde på at indgå en byttehandel. Jeg vil købe og sælge....

• #2   15. jun 2013 Det er kammerater imellem... men jeg kan nu ikke se at det skulle være mere tåbeligt at bytte end at sælge og derefter købe, så længe handlen munder ud i det samme køretøj.. og om jeg tjener eller mister en sølle 100kr seddel pga den ene måske er mere værd end den anden, så herregud da! -så længe det fungere som det skal og man selv er tilfreds med handlen og det hele spiller..
    men du kan godt se, om man køber køretøjet eller bytter til køretøjet er jo et fedt.. problemerne kommer jo nok alligevel, hvis du forstår..

• #3   15. jun 2013 sagt på en anden måde, jeg har nul og en skid anelse om hvad begge køretøjer er værd i kr/øre... for nypriserne på de min cen MT-2 og nyprisen for Terrier'eren er ikke andet end et par få 100kr forskel... men brugt priser er jo umuligt at finde på køretøjer af den alder som de har..

• #4   15. jun 2013 Siden det er mellem kammerater. Kan i så ikke bare prøve at bytte for en stund og se om i er tilfreds, hver især??

• #5   15. jun 2013 Okay folk har vidst ikke forstået pointen i mit indlæg smiley

• #6   15. jun 2013 I min verden skulle der sku ikke være noget i vejen for at bytte så byt i hvis i kan blive enige om det og så må i jo se om det er noget for jer vær i sær:-);-)

• #7   15. jun 2013 Carlo gentager blot netop det jeg forstår, ved dit spørgsmål.
    Hvad er det vi ikke forstår??

• #8   15. jun 2013 Hvis jeg nu havde skrevet en stor baja i bytte for en anden bil med en nypris på fx 1500kr.. så ville svaret have været at beholde bajaen pga dens værdi er så meget højere og kvaliteten er langt bedre...

Jeg indrømmer gerne jeg er lidt halv spasser i aften til at forklare mig..

For jeg vil jo ikke gå af med min cen hvis ansmann er noget der ikke er værd at have..

Forstår i smiley ?

• #9   15. jun 2013 Nogle lidt mere konkrete meninger om bilerne hver især og plusser og minusser fra overgangen fra 1/10biler til 1/8biler..

Nu er cen'en min første bil så jeg har jo ikke rigtigt haft mulighed for at danne mig et indtryk af hvad der er kram og hvad der ikke er, hvis i kan følge mig nu smiley

• #10   16. jun 2013 Den erfaring jeg har fået, er at man aldrig skal lave forretninger mellem venner.. Penge fucker utrolig mange ting, så mit råd er at droppe det fuldstændig.. Nu er det jo "kun" en RC-bil, men det er sikkert også nok

• #11   16. jun 2013 Der er kun 1 måde du bliver klogere på.. Køb/lån kammeraternes bil og test som en gal i et par uger.. Så ved du hvilken bil du helst vil have...

Jeg havde beholdtvdem begge, man må ikke gå ned på udstyr smiley

Mht byttehandler, så er det roden til alt ondt. Det samme kan man tit sige om handler mellem kammerater.....

• #12   16. jun 2013 Det kan være lige meget om det er cen eller ansmann. Der er ikke nogen af dem der er kram.
    Lad være med at handle med kammerater hvis i ikke er helt enige og klar over hvad tingene er værd. Som flere andre allerede har sagt er handel mellem venner noget lort.

Kommentér på:
Byttehandel, hvad havde i gjort ?

Annonce